Το νέο υβριδικό σύνολο των 136 ίππων παίρνει θέση κάτω από το καπό των μικρότερων σε διαστάσεις και πιο προσιτών μοντέλων της DS Automobiles, επεκτείνοντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη μέχρι σήμερα γνωστή γκάμα τους.
Ένας νέο κινητήριο σύνολο έρχεται να προστεθεί στην παλέτα εκδόσεων των DS 3 και DS 4, εστιάζοντας σε όλα εκείνα τα οφέλη που μπορούν να προκύψουν από την υβριδική τεχνολογία.
Πρόκειται για τον τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης του 1,2 λίτρου, ο οποίος συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 28 ίππων και 55 Nm ροπής.
BUY NOW
Ο ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται τοποθετημένος στο εσωτερικό του αυτόματου κιβωτίου των έξι σχέσεων και αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία νικελίου-κοβαλτίου-μαγγανίου 0,9 kWh.
Η συνδυαστική απόδοση του υβριδικού συνόλου φτάνει τους 136 ίππους και τα 230 Nm ροπής, εξασφαλίζοντας όχι μόνο τις απαραίτητες επιδόσεις αλλά και εντυπωσιακή αποδοτικότητα.
Για του λόγου το αληθές, το DS 3 με το υβριδικό σύνολο των 136 ίππων επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8,4 δευτερόλεπτα -1,2 δευτερόλεπτα ταχύτερα σε σχέση με τη μέχρι σήμερα γνωστή έκδοση των 130 ίππων- την ίδια στιγμή που η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου παρουσιάζει πτώση της τάξης του 20%.
Αντιστοίχως, το DS 4 Hybrid επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10,4 δευτερόλεπτα, με την κατανάλωση να υποχωρεί κατά 16% σε σχέση με την έκδοση των 130 ίππων.
Τόσο το DS 3 Hybrid όσο και το DS 4 Hybrid διατηρούν την ικανότητα να διανύουν μικρές αποστάσεις με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας αξιοποιώντας την παρουσία του ηλεκτροκινητήρα των 28 ίππων καθώς και την ενέργεια που ανακτάται κατά την πέδηση και αποθηκεύεται στην μπαταρία των 0,9 kWh.
Σε ό,τι αφορά στο DS 4, η νέα υβριδική έκδοση των 136 ίππων θα προσφέρεται κατά αποκλειστικότητα στις δύο κορυφαίες εξοπλιστικές εκδόσεις Pallas και Etoile.