Αποκάλυψη: Σε ποιο κλάδο «εισβάλει» ο όμιλος Σαρακάκη;

saracakis-trash1

Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση αποτελεί ένα πεδίο δράσης που γνωρίζει ο όμιλος και θα έχει απέναντί του ελάχιστους ανταγωνιστές.

Σε μια νέα και με ιδιαίτερο μέλλον αγορά φαίνεται ότι στρέφεται ο όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, η οποία μάλιστα αποτελεί και σχεδόν μονοπώλιο για ελάχιστες ανταγωνιστικές εταιρείες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο λόγος για την αγορά των απορριμματοφόρων και δη των ηλεκτρικών απορριμματοφόρων όπου ο όμιλος Σαρακάκη φαίνεται ότι επιχειρεί ένα νέο άνοιγμα. Στην συγκεκριμένη αγορά αυτή τη στιγμή «επιχειρούν» ελάχιστες εταιρείες ωστόσο η δέσμευση των κρατών-μελών της ΕΕ προς την πράσινη μετάβαση και κινητικότητα προβλέπει και την αλλαγή όλου του στόλου των παλαιών και ρυπογόνων πετρελαιοκίνητων απορριμματοφόρων με αντίστοιχα ηλεκτρικά.

Όπως μπορείτε να διακρίνεται και στις φωτογραφίες που δημοσιεύθηκαν στα social media φαίνεται ξεκάθαρα η μεταφορά του πρώτου ηλεκτρικού απορριμματοφόρου της Volvo στην Αττική Οδό το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες του Carandmotor.gr το έχει εισάγει ο όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη.

Το συγκεκριμένο ηλεκτρικό φορτηγό της Volvo που φέρει το λογότυπο FE διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες με ιπποδύναμη 306 ίππων που κινούνται μέσω τεσσάρων μπαταριών τύπου Gen 2 με χωρητικότητα 265 KWh, οι οποίες προσδίδουν μια μέγιστη αυτονομία πάνω από 275 χιλιόμετρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

H πλήρης φόρτιση των μπαταριών σε φορτιστή AC επιτυγχάνεται σε 11 ώρες ενώ σε DC φορτιστή σε μόλις 2 ώρες!

Η μέγιστη χωρητικότητα του χώρου μεταφοράς των απορριμμάτων ξεπερνά τους 27 τόνους.

Τα φορτηγά της Volvo βοηθούν τις εταιρείες να γίνουν ηλεκτροκίνητες για να μειώσουν τις εκπομπές και να προωθήσουν μια παγκόσμια βιομηχανία μεταφορών με μηδενικές εκπομπές σε όλο τον κόσμο.

Παράλληλα τα ηλεκτρικά απορριμματοφόρα είναι αθόρυβα εξαιτίας του ηλεκτροκινητήρα οπότε θα μειώσουν στο ελάχιστο την ηχορύπανση που παράγουν τα παραδοσιακά πετρελαιοκίνητα οχήματα. Τέλος τα ηλεκτρικά απορριμματοφόρα έχουν εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης και συντήρησης καθώς η κατανάλωσή τους είναι υποπολλαπλάσια εκείνης των πετρελαιοκίνητων οχημάτων όπως επίσης και το κόστος service ενώ στα παραπάνω θα πρέπει να συνυπολογιστεί και το γεγονός ότι δεν παρουσιάζουν συχνές βλάβες!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ