Νέο δάπεδο και μεγαλύτερος κινητήρας για το Subaru WRX

Subaru WRX 2022

Η νέα, πέμπτη γενιά του εμβληματικού τετρακίνητου σπορ αυτοκινήτου της Subaru έκανε το αμερικανικό της ντεμπούτο - με μηχανικές αναβαθμίσεις πολύ βαθύτερες και ουσιώσεις από όσο δείχνουν οι περιορισμένες του σχεδιαστικές αλλαγές.

Η μεγαλύτερη από αυτές τις αναβαθμίσεις είναι του δαπέδου: η νέα γενιά του WRX βασίζεται στην καινούρια Subaru Global Platform. Αυτή όχι μόνο μειώνει το ύψος του κέντρου βάρους, αλλά και συμβάλλει καίρια στην αύξηση κατά 28% της στρεπτικής ακαμψίας και 75% της ακαμψίας που προκύπτει από τα σημεία στήριξης της ανάρτησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η επέμβαση στον τερακύλινδρο boxer είναι μεν μεγάλη από άποψη χωρητικότητας, με την αύξηση από τα 2.0 στα 2.4 λίτρα, όμως η ισχύς αυξήθηκε κατά μόλις 3 ίππους (271 hp) και η ροπή παρέμεινε στα 349 Nm, στο φάσμα 2.000-5.200 σ.α.λ.

Η Subaru δίνει την επιλογή μηχανικού κιβωτίου ή αυτόματου CVT (που ονομάζεται Subaru Performance Transmission) 8 σχέσεων, που ελέγχονται από διακόπτες πίσω από το τιμόνι - σε συνδυασμό φυσικά με το σύστημα τετρακίνησης AWD και με όλες τις ηλεκτρονικές τεχνολογίες υποβοήθησης του πακέτου EyeSight.

Οι σχεδιαστικές αλλαγές της πέμπτης γενιάς του εμβλητικού ιαπωνικού αυτοκινήτου περιλαμβάνουν την αντιπροσωπευτική εξαγωνική γρίλια της εταιρείας, που έχει μεγαλώσει σε μέγεθος, ανάμεσα στα νέα LED φωτιστικά σώματα. Στο πίσω μέρος τα επίσης νέα φωτιστικά σώματα ανάβουν με τρόπο που προσομοιώνει τον κοχλασμό ηφαιστειακής λάβας.

Οι θόλοι των τροχών έχουν επίσης πολυγωνικό σχήμα, ο μεγάλος αεραγωγός του intercooler στο καπό εξακολουθεί να δίνει ένα επιπλέον στοιχείο δυναμισμού, ενώ οι εμπρός προφυλακτήρες και άλλα σημεία του αμαξώματος έχουν τώρα τμήματα αλουμινίου για τον περιορισμό του βάρους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σημαντικές αλλαγές, ωστόσο,έχουν γίνει στο εσωτερικό της νέας γενιάς του WRX: ο σχεδιασμός είναι νέος, έχοντας στο επίκεντρό του την ψηφιακή οθόνη 11,6 ιντσών -με συνδεσιμότητα Apple CarPlay, Android Auto και Bluetooth- και προαιρετικά 11 ηχεία Harman Kardon.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες η τιμή του νέου Subaru WRX αναμένεται να είναι λίγο αυξημένη, σε σχέση με τα 27.000 δολάρια (22.860 Ευρώ) που κόστιζε η βασική έκδοση της προηγούμενης γενιάς. Στην κορυφή των εκδόσεων θα είναι η GT με ηλεκτρονική ανάρτηση και καθίσματα Recaro, ενώ μέχρι το επόμενο καλοκαίρι αναμένεται εκεί και το νέο WRX STi.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ