Το νέο Subaru WRX επιστρέφει δριμύτερο με τις πρώτες πληροφορίες να θέλουν την κορυφαία έκδοση της γκάμας του να αγγίζει σε ισχύ τους 350 ίππους.
Σύμπτωση που επαναλαμβάνεται παύει να αποτελεί σύμπτωση, βλέποντας, λοιπόν, το Subaru WRX όχι μόνον να επιστρέφει αλλά και να αποκτά με την υπογραφή της STi (Subaru Technical International) τις παλιές… καλές συνήθειες, μπορεί κανείς να μιλήσει και μάλιστα με ασφάλεια για τη συνέχεια μια παράδοσης που θέλει την ιαπωνική φίρμα να δίνει το… πρόσταγμα στα υψηλών επιδόσεων τετρακίνητα sedans.
Την ίδια στιγμή, λοιπόν, που το μυαλό όλων ταξιδεύει πίσω στο χρόνο και ειδικότερα στην εποχή που τα Impreza μεσουρανούσαν εντός και εκτός αγωνιστικών χώρων, η Subaru ετοιμάζεται να υποδεχθεί τη νέα γενιά του εξωτικού για τα ευρωπαϊκά δεδομένα WRX.
BUY NOW
Το νέο sportsedan της Subaru αναμένεται να αποκαλυφθεί μέσα στους επόμενους μήνες, κρύβοντας κάτω από το καπό του έναν υπερτροφοδοτούμενο boxer κινητήρα χωρητικότητας 2,4 λίτρων.
Ο ίδιος κινητήρας θα εφοδιάζει και την κορυφαία έκδοση του αυτοκινήτου, η οποία θα φέρει τα διακριτικά της STi και όλες τις απαραίτητες αναβαθμίσεις ώστε η απόδοση να σπάσει το φράγμα των 300 ίππων και να… προσγειωθεί στα επίπεδα των 350 ίππων.
Ένα ακόμα στοιχείο διαφοροποίησης ανάμεσα στις… συμβατικές εκδόσεις του νέου WRX και εκείνες που θα υπογράφει η Subaru Technical International είναι το κιβώτιο ταχυτήτων. Στην πρώτη περίπτωση, λοιπόν, θα έχουμε μια μονάδα συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων ενώ στη δεύτερη ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων.
Δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης, το οποίο μάλιστα θα προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα παραμετροποίησης της λειτουργίας του.
Όπως και να έχει, το νέο Subaru WRX δεν πρόκειται να διατεθεί στην ευρωπαϊκή ήπειρο, απευθυνόμενο κατά κύριο λόγο στην αμερικανική αγορά, η οποία αποτελεί και το μεγάλο στοίχημα για την ιαπωνική φίρμα.
Διαβάστε επίσης: