Αποκάλυψη: Τι συμβαίνει με τα Δημόσια ΚΤΕΟ;

ΚΤΕΟ

Ολοένα και περισσότερες μονάδες αναγκάζονται να βάλουν λουκέτο εξαιτίας των συνταξιοδοτήσεων αλλά και της έλλειψης προσωπικού.

Λιγότερα από τα μισά Δημόσια ΚΤΕΟ λειτουργούν σήμερα σε όλη την Επικράτεια αλλά και αυτά σύμφωνα με πληροφορίες του Carandmotor.gr σύντομα αναμένεται να κλείσουν καθώς οι υπάλληλοι που τα λειτουργούν οδεύουν προς τη συνταξιοδότηση και από την άλλη μεριά κανένας νεότερος υπάλληλος δεν εκπαιδεύεται ώστε να μπορέσουν να συνεχίσουν να λειτουργούν.

Όταν πρωτοξεκίνησε ο θεσμός των ΚΤΕΟ λειτουργούσαν 55 Δημόσια Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων ενώ σήμερα έχουν απομείνει μόλις 25 μονάδες. Σύμφωνα με πληροφορίες του Carandmotor.gr πρόσφατα έκλεισε το δημόσιο ΚΤΕΟ στην Μάνδρα και της Ορεστιάδας ενώ τον ίδιο δρόμο αναμένεται να ακολουθήσουν και το μεγάλο ΚΤΕΟ στον Χολαργό αλλά και άλλα τέσσερα ΚΤΕΟ στη Δυτική Ελλάδα με αποτέλεσμα ο αριθμός τους να μειωθεί περαιτέρω.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με στελέχη από τις Διευθύνσεις Μεταφορών ανά την Ελλάδα η βασική αιτία παύσης λειτουργίας των Δημόσιων ΚΤΕΟ είναι το γηρασμένο προσωπικό αλλά και η έλλειψη εκπαίδευσης νεότερων υπαλλήλων στις κατά τόπους Διευθύνσεις. Κατά καιρούς έχουν κατατεθεί αρκετές προτάσεις για πρόσληψη συμβασιούχων ελεγκτών ΚΤΕΟ αλλά δυστυχώς όλες έχουν πέσει στο κενό.

Από τη μεριά τους οι Περιφέρειες έχουν επισημάνει ότι το κόστος λειτουργίας ενός Δημόσιου ΚΤΕΟ είναι ασύμφορο οπότε με μαθηματική ακρίβεια κάποια στιγμή θα έμπαινε το λουκέτο…

Πάντως το κεντρικό Δημόσιο ΚΤΕΟ του Χολαργού σύμφωνα με πληροφορίες του Carandmotor.gr υπάρχει πολύ έντονο ενδιαφέρον από ιδιοκτήτες οχημάτων να πάνε τα περάσουν από τεχνικό έλεγχο εκεί αλλά δυστυχώς η έλλειψη προσωπικού επιτρέπει την πραγματοποίηση μόλις 10 έως 12 οχημάτων ημερησίως. Μάλιστα τα αιτήματα για έλεγχο στο Δημόσιο ΚΤΕΟ Χολαργού ξεπερνούν καθημερινά τα 100 οχήματα χωρίς βέβαια να μπορούν να εξυπηρετηθούν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Να τονίσουμε σε αυτό το σημείο ότι τα οχήματα του Δημοσίου δεν περνούν από τα Δημόσια ΚΤΕΟ αλλά για κάποιο λόγο οι υπεύθυνοι έχουν αποφασίσει να τα περνούν από άλλα ανταγωνιστικά Ιδιωτικά ΚΤΕΟ!

Δηλαδή το ίδιο το κράτος θα μπορούσε να εξοικονομήσει εκατομμύρια ευρώ αν ο στόλος των οχημάτων του περνούσε αναγκαστικά από τα Δημόσια ΚΤΕΟ της χώρας…

Πιο φθηνό το Δημόσιο ΚΤΕΟ

Οι τιμές στα πάντα έχουν αυξηθεί ωστόσο το κόστος ελέγχου στα ΚΤΕΟ έχει καταφέρει να κυμαίνεται σε ανεκτά επίπεδα για τους ιδιοκτήτες οχημάτων. Έτσι λοιπόν η μέση τιμή ελέγχου ενός ΙΧ σε Ιδιωτικά ΚΤΕΟ ανέρχεται σε περίπου 55 με 60 ευρώ ενώ στο Δημόσιο ΚΤΕΟ η τιμή ελέγχου είναι πολύ χαμηλότερη και κυμαίνεται σε μόλις 32,52 ευρώ (40,32 ευρώ με τον ΦΠΑ). Αν μάλιστα ο ιδιοκτήτης του ελεγχόμενου οχήματος είναι άνεργος τότε το κόστος μειώνεται στα 24,39 ευρώ (30,24 ευρώ με τον ΦΠΑ) δηλαδή η έκπτωση ανέρχεται σε 25%.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επίσης έκπτωση 15% προβλέπεται για τα οχήματα του Δημοσίου και έκπτωση 10% σε κατόχους στόλου από 10 έως και 50 οχήματα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ