Αποκάλυψη της McLaren 750S των 740 ίππων

McLaren 750S

To νέο supercar του Woking που διαδέχεται την 720S έκανε την πρεμιέρα του, σε Coupe και Spider αμάξωμα, με κινητήρα βενζίνης V8 twin-turbo και με τιμή που ξεκινά από 293 χιλιάδες ευρώ.

Η McLaren 750S είναι μια βελτιωμένη -σε πολλούς τομείς- εκδοχή της 720S με περίπου 30 τοις εκατό νέα εξαρτήματα. Το οκτακύλινδρό της μοτέρ των 4.0 λίτρων αποδίδει 740 ίππους και είναι ικανό να επιταχύνει το βρετανικό supercar από στάση στα 100 km/h σε μόλις 2,7 δευτερόλεπτα μέσω του αναβαθμισμένου σειριακού κιβωτίου 7 σχέσεων, το οποίο μεταδίδει την ισχύ στους πίσω τροχούς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην ανοικτή της έκδοση -χωρίς τη σκληρή οροφή- η 750S Spider χάνει μόλις 1 δέκατο του δευτερολέπτου από την Coupe στα 0-200 km/h και 6 δέκατα στην επιτάχυνση 0-300 km/h. Η τελική ταχύτητα και των δύο αγγίζει τα 350 km/h.

Σε σχέση με τον πρόγονο 720S, η νέα McLaren έχει κατά 6 χιλιοστά μεγαλύτερο εμπρός μετατρόχιο και νέα γεωμετρία της ανάρτησης. Διαθέτει την τελευταία εξέλιξης της ανάρτησης Proactive Chassis Control III της McLaren, με 3% πιο μαλακά εμπρός ελατήρια και 4% πιο σκληρά πίσω.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το σχέδιό της είναι μια εκλεπτυσμένη μετεξέλιξη της 750S. Ανασχεδιασμένος είναι ο εμπρός προφυλακτήρας και τα LED φωτιστικά σώματα, ενώ το splitter (εμπρός πτέρυγα) εκτείνεται περισσότερο προς τα εμπρός για τη βελτίωση της σταθερότητας στις γρήγορες στροφές. Για την πρόσφυση της ουράς φροντίζει η κατά 20 τοις εκατό μεγαλύτερη, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη πίσω πτέρυγα.

Η ουρά, επίσης, υιοθετεί την εμπνευσμένη από τη McLaren P1 κεντρική απόληξη της εξάτμισης, που ανάγκασε τους σχεδιαστές να τοποθετήσουν λίγο ψηλότερα την πίσω πτέρυγα. Παράλληλα, οι αεραγωγοί εμπρός από τους πίσω τροχούς μεγάλωσαν σε μέγεθος, και ανασχεδιάστηκε τόσο η κεντρική επιφάνεια όσο και ο προφυλακτήρας του πίσω μέρους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το εσωτερικό περιλαμβάνει επενδύσεις Alcantara και δύο διαφορετικά πακέτα, το TechLux με προσθήκη δέρματος Nappa και το Performance που συνδυάζει το δέρμα με το Alcanatara. Άλλες βελτιώσεις του εσωτερικού περιλαμβάνουν νέες σκούρες μεταλλικές επιφάνειες και ρυθμιζόμενο εσωτερικό κρυφό φωτισμό.

Όσο για τα ψηφιακά στοιχεία του εσωτερικού, ο πίνακας οργάνων φιλοξενείται τώρα σε ένα πλαίσιο ενσωματωμένο στην κολόνα του τιμονιού, ενώ από την κάθετη ψηφιακή οθόνη στο κέντρο του ταμπλό γίνονται -και αποθηκεύονται- οι ρυθμίσεις της αεροδυναμικής, της οδικής συμπεριφοράς, του κινητήρα και της μετάδοσης. Επίσης, παρέχεται συνδεσιμότητα μέσω Apple CarPlay.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα ανθρακονημάτινα καθίσματα είναι κατά 15 κιλά ελαφρύτερα, ενώ η McLaren υποστηρίζει ότι το τιμόνι της 750S είναι το ελαφρύτερο που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε αυτοκίνητο παραγωγής. Τέλος, στη συνολική μείωση του βάρους συμβάλλουν και οι ζάντες 10 ακτινών σφυρήλατου ελαφρού κράματος. Έτσι, η 750S είναι κατά 33 κιλά ελαφρύτερη συνολικά από την 720S, με συνολικό βάρος 1.389 kg για την Coupe και 1.438 kg για τη Spider.

Πλούσιος είναι και ο κατάλογος πραορετικού εξοπλισμού της 750S, με κεραμικά φρένα από τη McLaren Senna μέχρι τεχνολογία ψύξης των φρένων που προέρχεται από τη F1. Οι παραγγελίες για το βρετανικό supercar έχουν ήδη ανοίξει, με τιμές που ξεκινούν από τις 293.178 ευρώ για την 750S Coupe και 312.180 ευρώ για την 750S Spider.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ