H SL, ένα από τα πιο ιστορικά και εμβληματικά μοντέλα της Mercedes, μπαίνει στη νέα της γενιά και υπό τη σκέπη της Mercedes-AMG έρχεται πιο εντυπωσιακή και δυναμική από κάθε άλλη φορά.
Η 7η γενιά της Mercedes SL (R232) παρουσιάζεται σε μια δύσκολη εποχή για τα κουπέ και κάμπριο αυτοκίνητα, έχοντας ως στόχο της να συνεχίσει ένα πραγματικό μύθο 7 ολόκληρων δεκαετιών παρουσίας της SL στη γκάμα της γερμανικής μάρκας.
Και σε αυτή, τη νέα της γενιά, η Mercedes SL έρχεται για να προσφέρει κορυφαία επίπεδα πολυτέλειας και δυναμισμού, με το τελευταίο κομμάτι να ενισχύεται περαιτέρω αφού το νέο μοντέλο θα πωλείται αποκλειστικά ως Mercedes-AMG SL με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην αλλαγή του χαρακτήρα της.
BUY NOW
Σχεδιαστικά, η νέα SL αποκτά πιο δυναμικά χαρακτηριστικά από κάθε άλλη, αφού διαθέτει ένα πιο «ρευστό» και επιπλέον, με σημεία γεμάτα προσωπικότητα, αμάξωμα. Χαρακτηριστικό της στοιχείο αποτελεί το εμπρόσθιο τμήμα που παραπέμπει σε αυτό της νεότερης CLS, εκεί όπου τα γωνιώδη φωτιστικά σώματα συνδυάζονται με μια νέα τονισμένη μάσκα με κάθετες χρωμιωμένες γρίλιες. Αρκετά δυναμικός είναι και ο προφυλακτήρας.
Στο πλάι, ξεχωρίζουν οι τονισμένοι θόλοι των –μεγάλων– τροχών, ενώ για πρώτη φορά βλέπουμε χειρολαβές θυρών που κρύβονται μέσα στο αμάξωμα, στα πρότυπα αυτών της νέας S-Class. Χαρακτηριστικό γνώρισμα της νέας SL αποτελεί και το γεγονός ότι επιστρέφει στην υφασμάτινη, ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή (ανοίγει σε 15 δευτερόλεπτα και με ταχύτητες έως και 50 χλμ./ώρα), κάτι που προσφέρει μείωση βάρους κατά 21 κιλά συγκριτικά με την προηγούμενη που είχε μεταλλική ανοιγόμενη οροφή.
Ολοκληρώνοντας με τη σχεδίαση της νέας SL, η Mercedes-AMG προσφέρει στο αυτοκίνητο έναν χαρακτηριστικό διαχύτη με τετραπλές απολήξεις στο πίσω τμήμα. Ψηλότερα, ξεχωρίζουμε τα μεγάλα γωνιώδη φώτα, αλλά και την ενεργή αεροτομή που βγαίνει μέσα από το αμάξωμα σε 6 διαφορετικές θέσεις.
Στο εσωτερικό της νέας Mercedes-AMG SL, όπως σας έχουμε ξαναγράψει, ξεχωρίζουν οι νέες οθόνες του συστήματος πολυμέσων MBUX, με την κεντρική κάθετη να είναι αφής, με διάμετρο 11,9 ίντσες, έχοντας μάλιστα τη δυνατότητα να αλλάζει τη γωνία της όταν η οροφή είναι ανοικτή, για να μην επηρεάζεται η ευκρίνειά της από τον ήλιο! Η δεύτερη οθόνη, με μέγεθος 12,3 ιντσών, βρίσκεται μπροστά από τον οδηγό στον πίνακα οργάνων, ενώ υπάρχει και ένα προηγμένο σύστημα head-up display.
H νέα Mercedes-AMG SL υιοθετεί και τη νεότερη γενιά του συστήματος Airscarf της Mercedes (στάνταρ εξοπλισμός), το οποίο φροντίζει να ζεσταίνει τον αυχένα των επιβατών στις κρύες ημέρες όταν η οροφή είναι ανοικτή.
Θέλοντας πάντα να τονίσει τον σπορ χαρακτήρα της SL, η AMG της προσφέρει AMG sport ή Performance καθίσματα, καθώς και AMG Performance τιμόνι.
Κάτω από το μπροστινό καπό της νέας Mercedes-AMG SL βρίσκεται ένα γνώριμο AMG μοτέρ, ο 4λιτρος, twin-turbo V8 κινητήρας βενζίνης, που θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, μια με 476 και μία με 585 ίππους (ροπή: 700 και 800 Nm αντίστοιχα). Το κιβώτιο είναι και στις δύο περιπτώσεις (SL 55 και SL 63) το 9τάχυτο αυτόματο Speedshift MCT της AMG, με λειτουργία Launch Control.
Λίγο αργότερα μετά το λανσάρισμα της νέας Mercedes-AMG SL το 2022, η Mercedes θα τη συνδυάσει και με ένα ισχυρό υβριδικό σύστημα κίνησης, για πρώτη φορά στην ιστορία.
Για πρώτη φορά επίσης σε SL και οι δύο εκδόσεις είναι τετρακίνητες (αυτόματο σύστημα όπου μέσω ηλεκτρομηχανικά ελεγχόμενου συμπλέκτη η ροπή μεταφέρεται και στους εμπρός τροχούς εκτός των πίσω), ενώ επιπλέον υπάρχει σύστημα τετραδιεύθυνσης και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό (προαιρετικά στην SL 55 και στάνταρ στην SL 63).
Όσον αφορά τέλος στις επιδόσεις, το 0-100 χλμ./ώρα της νέας Mercedes-AMG SL 55 4Matic+ απαιτεί μόνο 3,9 δευτερόλεπτα, ενώ της SL 63 μόλις 3,6 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να είναι 295 χλμ./ώρα στην περίπτωση της πρώτης και 315 χλμ./ώρα της δεύτερης, δίνοντας έτσι ξεκάθαρα το στίγμα της απόλυτης εκρηκτικότητας και δυναμισμού του νέου μοντέλου.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ