Αποκάλυψη της νέας Mercedes EQE (+video)

Mercedes EQE

Στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου του Μονάχου, η Mercedes παρουσιάζει τη νέα EQE, η οποία αποτελεί το νέο, εξελιγμένο ηλεκτρικό σεντάν της μάρκας στη μεσαία κατηγορία.

Η Mercedes EQE, η οποία θα κατασκευάζεται στο ίδιο εργοστάσιο της Βρέμης με την EQC και λίγο αργότερα και στην Κίνα, είναι το δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας μετά την EQS, που βασίζεται πάνω στη νέα μεγάλη πλατφόρμα για ηλεκτρικά (EVA2) της εταιρείας.

Σχεδιαστικά, οι άνθρωποι της Mercedes προσέδωσαν στην EQE ένα αρκετά δυναμικό αερο-δυναμικό design, με πολλά στοιχεία που παραπέμπουν στην EQS, όμως οι πρόβολοι εμπρός-πίσω είναι μικρότεροι, ενώ η κλίση του τελειώματος της οροφής παραπέμπει περισσότερο σε 4πορτο κουπέ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Mercedes EQE

Παράλληλα, η νέα EQE θα προσφέρει πολύ καλούς χώρους για τους επιβάτες της, έχοντας ένα μακρύ μεταξόνιο 3,12 μέτρων που είναι αντίστοιχο με αυτό της Mercedes CLS και συνολικό μήκος σχεδόν 5 μέτρα (4,946 μέτρα). Η γερμανική μάρκα υπόσχεται μάλιστα ότι σε ορισμένες μετρήσεις των χώρων του εσωτερικού της (π.χ. στο χώρο για τους ώμους των πίσω επιβατών ή στο συνολικό εσωτερικό μήκος) η EQE είναι καλύτερη από την E-Class.

Σε ό,τι αφορά στο πορτ-μπαγκάζ, αυτό έχει ικανοποιητικό ωφέλιμο όγκο 430 λίτρων, αφού κλέβεται χώρος από την παρουσία της μπαταρίας και του ηλεκτροκινητήρα που βρίσκεται στον πίσω άξονα.

Mercedes EQE
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μιλώντας για το σύστημα κίνησής της, η αμιγώς ηλεκτρική Mercedes EQE παρουσιάζεται αρχικά στην έκδοση EQE 350, που χρησιμοποιεί για την κίνησή της ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 292 ίππων, με τη μέγιστη ροπή να αγγίζει τα 530 Nm. Παράλληλα, θα παρουσιαστεί και μια τετρακίνητη έκδοση με έναν δεύτερο ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον εμπρός άξονα, για την οποία η Mercedes δεν ανακοινώνει προς το παρόν στοιχεία.

Η ενέργεια που απαιτεί το μοτέρ αποθηκεύεται σε μια μπαταρία χωρητικότητας 90 kWh, το software της οποία έχει εξελιχθεί από τη Mercedes για να μπορεί μεταξύ άλλων να λάβει και updates από απόσταση (over-the-air updates). Αντίστοιχα updates θα μπορεί να προσθέσει οι οδηγός πάντα με over-the-air τεχνολογία, σε πολλά τμήματα λειτουργιών του αυτοκινήτου, διαμορφώνοντάς τα όπως αυτός θέλει.

Γυρνώντας στο σύστημα κίνησης, η Mercedes υπόσχεται ότι η μέγιστη αυτονομία που θα παρέχει η μπαταρία στην EQE θα αγγίζει τα 660 χιλιόμετρα με μια πλήρη φόρτιση. Σημαντικό στοιχείο αποτελεί το γεγονός ότι εκτός του στάνταρ 11 kWh εσωτερικού ηλεκτρικού κυκλώματος φόρτισης, θα μπορεί να παραγγελθεί και 22 kWh, μειώνοντας έτσι αρκετά το χρόνο φόρτισης από ένα αντίστοιχης ισχύος Wallbox.

Mercedes EQE
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, υπάρχει και ένα εξελιγμένο σύστημα ανάκτησης της ενέργειας, το βαθμό εμπλοκής του οποίου θα μπορεί ο οδηγός να ορίσει μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι με 3+1 επιλογές (D+, D, D-, καθώς και Dauto).

H ανάρτησης της νέας Mercedes EQE προέρχεται από αυτή της νέας Mercedes S-Class, έχοντας αρχιτεκτονική 4 συνδέσμων εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Προαιρετικά θα μπορεί να τοποθετηθεί και η αερανάρτηση Airmatic, καθώς και σύστημα τετραδιεύθυνσης για ακόμη περισσότερη ευκολία στην πόλη.

Η Mercedes έχει ενισχύσει την EQE με την παρουσία πολλών επιπλέον νέων τεχνολογιών. Στο εσωτερικό για παράδειγμα, θα μπορεί να επιλεχθεί το νέο, τεραστίων διαστάσεων ψηφιακό ταμπλό MBUX Hyperscreen που διατρέχει όλο το πλάτος του αυτοκινήτου και αποτελείται από μια μεγάλη γυάλινη ενιαία επιφάνεια, πίσω από την οποία βρίσκονται οι ενωμένες σε 1, 3 διαφορετικές οθόνες πληροφόρησης (μια του πίνακα οργάνων και 2 ακόμη για το σύστημα πολυμέσων, τον κλιματισμό κ.λπ.), που δίνουν τη δυνατότητα και στον συνοδηγό να έχει τη δική του οθόνη.

Mercedes EQE
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εξελιγμένο είναι και το σύστημα πλοήγησης, το οποίο δείχνει στον οδηγό όχι μόνο την γρηγορότερη, αλλά και τη διαδρομή που θα είναι πιο ταιριαστή στον ηλεκτρικό χαρακτήρα της EQE, συνυπολογίζοντας π.χ. στάσεις για φόρτιση και πολλά άλλα. Σημαντική είναι και η παρουσία του συστήματος Energizing Air Control Plus, το οποίο καθαρίζει τον αέρα στο εσωτερικό, μέσω των ειδικών πιστοποιημένων φίλτρων του.

Τέλος, στη νέα EQE η Mercedes προσφέρει μια πολύ μεγάλη γκάμα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας και ημιαυτόνομης οδήγησης, μεταξύ των οποίων υπάρχει η νέα τεχνολογία προειδοποίησης κόπωσης του οδηγού, που μέσω μιας κάμερας αναλύει τις κινήσεις του ματιού του και τον ειδοποιεί να σταματήσει για να ξεκουραστεί.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ