Η εταιρεία της Sant' Agata βρίσκεται στον «πυρετό» εξέλιξης του υβριδικού supercar με τον -προσωρινό- κωδικό LB744, που θα έχει 7 οδηγικά προφίλ - μεταξύ των οποίων και την αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία στην πόλη.
Είναι ήδη γνωστό ότι η LB744 είναι ο διάδοχος της Aventador, και ότι είναι ένα υβριδικό supercar με σύστημα plug-in και θερμικό κινητήρα V12, ενώ διέρρευσαν και τα πρώτα της τεχνικά σχέδια. Τώρα, με το video που έδωσε στη δημοσιότητα, η Lamborghini αποκάλυψε ότι θα διαθέτει 7 διαφορετικά προφίλ οδήγησης (driving modes).
Μεταξύ αυτών, το προφίλ της λειτουργίας του supercar στην πόλη θα ρυθμίζει το υβριδικό σύστημα να αποδίδει «μόλις» 180 ίππους, με προφανή στόχο τη μείωση του μέσου όρου κατανάλωσης. Αυτό είναι το προφίλ City, στο οποίο θα λειτουργεί αποκλειστικά ο ηλεκτροκινητήρας, με μηδενική κατανάλωση βενζίνης και μηδέν εκπομπές ρύπων.
BUY NOW
Τα άλλα έξι modes είναι τα Recharge, Hybrid, Performance, Strada, Sport και Corsa, που εναλάσσονται από τον οδηγό με δύο περιστροφικούς ρότορες στο τιμόνι. Αν τυχόν τελειώσει η μπαταρία με το mode City, τότε μπαίνει σε λειτουργία το Recharge: ενεργοποιεί τον κινητήρα V12 για να φορτίσει τη μπαταρία των 3.8 kW, σε μόλις 6 λεπτά.
Η μπαταρία βρίσκεται στο κεντρικό τούνελ του αυτοκινήτου, και επίσης φορτίζεται και από το σύστημα ανάκτησης της ενέργειας της πέδησης. Το προφίλ Strada, τώρα, είναι το «φυσιολογικό» και το πιο ταιριαστό για την καθημερινή οδήγηση και τα μεγάλα ταξίδια. Με αυτό λειτουργεί διαρκώς ο V12, αλλά περιορισμένος σε ισχύ.
Για την απελευθέρωση περισσότερης ιπποδύναμης πρέπει ο οδηγός να επιλέξει το Sport mode, το οποίο ξεκλειδώνει συνολικά 880 ίππους και κάνει αμεσότερες τις αλλαγές ταχυτήτων του αυτόματου κιβωτίου διπλού συπλέκτη οκτώ σχέσεων.
Στο προφίλ Corsa η LB744 εξαπολύει το σύνολο των 1.015 ίππων της, με όλα τα συστήματα ρυθμισμένα για τη μέγιστη δυνατή απόδοση. Κι αν κάποιος είναι αρκετά γενναίος, μπορεί να επιλέξει την πλήρη απενεργοποίηση του traction control για ατελείωτες πλαγιολισθήσεις στην πίστα.
Σύμφωνα με τη Lambo, το νέο της supercar προσφέρει συνολικά 13 ρυθμίσεις για τη συμπεριφορά του στην άσφαλτο. Και ανάλογα με το προφίλ προσαρμόζεται και η απόκριση του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης, της ανάρτησης και του κιβωτίου. Φυσικά, ανάμεσα στα κουμπιά του τιμονιού υπάρχει και εκείνο του launch control, για εκκινήσεις χωρίς σπινάρισμα.
Η επίσημη πρεμιέρα του πολυαναμενόμενου νέου supercar της Sant' Agata είναι θέμα ημερών, και μεταξύ άλλων επιφυλάσσει και την αποκάλυψη του ονόματός του. Για το 2024 η Lamborghini προγραμματίζει την παρουσίαση της Plug-in υβριδικής Urus, καθώς και του διαδόχου της Huracan.