Το νέο πρωτότυπο της γερμανικής εταιρείας προλογίζει τη μετάβαση των Cayman και Boxer στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.
Επίδειξη της τεχνογνωσίας της πάνω στην ηλεκτροκίνηση πραγματοποιεί η Porsche, μέσω της παρουσίασης του πρωτότυπου ηλεκτρικού αγωνιστικού 718 Cayman GT4 ePerformance.
Πρόκειται για ένα πανίσχυρο μηδενικών ρύπων μοντέλων που αποτελεί συνέχεια του concept Mission R (δείτε εδώ) και προλογίζει τόσο τις ηλεκτρικές Cayman και Boxer όσο και το μέλλον της εταιρείας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
BUY NOW
Η Cayman GT4 ePerformance βασίζεται στο ίδιο σασί του πανίσχυρου αγωνιστικού Cayman GT4 Clubsport, αλλά η ηλεκτρική της υπόσταση απαίτησε την αντικατάσταση του 6κύλινδρου σε σειρά βενζινοκινητήρα με ένα ηλεκτρικό σύστημα συνδυαστικής απόδοσης 611 ίππων (αντί των 1.000 PS της Mission R).
Κάθε άξονας του μοντέλου ενσωματώνει από έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη, την ίδια ώρα που υπάρχει και ένα πρωτοποριακό σύστημα ψύξης, για τη διατήρηση της θερμοκρασίας των κινητήρων και της μπαταρίας σε χαμηλή επίπεδα, όταν οι ρυθμοί ανέβουν.
Περί επιδόσεων, η Porsche επισημαίνει ότι η Cayman GT4 ePerformance είναι εξίσου γρήγορη με την 911 GT3 Cup, ενώ επωφελείται από κύκλωμα φόρτισης 900 Volt που της επιτρέπει τη φόρτιση της μπαταρίας της από 5% έως 8% σε μόλις 15 λεπτά.
Επιπροσθέτως, μολονότι υιοθετεί τη σχεδιαστική προσέγγιση της 718 Cayman GT4 Clubsport, το ηλεκτρικό πρωτότυπο είναι φαρδύτερο κατά 14 εκ., φέρει 6.000 ανασχεδιασμένα εξαρτήματα και κάθεται σε 18άρες ζάντες με ελαστικά της Michelin.
Η Porsche, δε, έχει δώσει έμφαση στη βιωσιμότητα, και ως εκ τούτου το αμάξωμα του μοντέλου είναι κατασκευασμένο, μεταξύ άλλων, από ίνες φυτικής προέλευσης, αλλά και ανακυκλωμένο ανθρακόνημα.
Η Porsche 718 Cayman GT4 ePerformance θα κάνει ντεμπούτο στο Goodwood, μετέχοντας στη διάσημη ανάβαση των 1,9 χλμ. Στη συνέχεια θα ταξιδέψει στο εργοστάσιο της Porsche στη Λειψία της Γερμανίας, για να πάρουν σειρά και άλλες ευρωπαϊκές πόλεις, όπως και κάποιες περιοχές της Βόρειας Αμερικής και της Ασίας.