Το απόλυτο pickup είναι το Isuzu D-Max Blade

Isuzu D-Max Blade

Το Isuzu D-Max Blade είναι μια αναβαθμισμένη έκδοση του γνωστού pickup, το οποίο επιμελήθηκε η Walkinshaw. Διαθέτει διαφορετική ανάρτηση, νέους τροχούς και ελαστικά, αλλά και κάποιες αισθητικές επεμβάσεις.

Εμφανισιακά ξεχωρίζει από την επανασχεδιασμένη μάσκα με μαύρο σατινέ φινίρισμα και ενσωματωμένο LED, καθώς και από την ενισχυμένη κόκκινη ποδιά στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Στο πλάι έχουν τοποθετηθεί, σκαλοπάτια και πιο φαρδιές προεκτάσεις φτερών που φιλοξενούν ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά παντός εδάφους Goodyear Wrangler Duratac RT (275/65 R17). Στην καρότσα έχει προστεθεί μεταλλική μπάρα, ενώ το αμάξωμα διαφέρει από ένα σετ αυτοκόλλητων.

Isuzu D-Max Blade b
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένα από τα πιο ουσιαστικά στοιχεία βελτίωσης του Isuzu, που ανταγωνίζεται το Nissan Navara Pro-4X Warrior της Premcar, το Toyota Hilux GR Sport και το Ford Ranger Raptor, είναι η νέα ρυθμιζόμενη ανάρτηση που αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 29 χλστ., σε σχέση με το εργοστασιακό μοντέλο. Το ύψος του αυτοκινήτου είναι τώρα 244 χλστ.

Μηχανικά, ο Walkinshaw δεν έχει πειράξει τίποτα. Κάτω από το καπό εξακολουθεί να βρίσκεται ο 3λιτρος turbodiesel με την ισχύ των 190 ίππων και τη ροπή των 450 Nm. Η απόφαση να μην επέμβουν στην ιπποδύναμη ήταν συνειδητή επιλογή, διότι θα ανέβαζε κι άλλο το κόστος της μετατροπής.

Isuzu D-Max Blade c

Η δύναμη μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου με έξι σχέσεις. Διατίθεται κοντή κλιμάκωση και δυνατότητα κλειδώματος του διαφορικού. Το D-Max Blade έχει ικανότητα ρυμούλκησης 3,5 τόνων και ωφέλιμο φορτίο 896 κιλών. Στο εσωτερικό, οι μόνες αλλαγές εντοπίζονται στο λογότυπο Blade στα προσκέφαλα, στα πατάκια και στα πλαϊνά μαρσπιέ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ