Με την εμφατική δήλωση ότι η Volkswagen δεν είναι πλέον ανταγωνιστική, ο επικεφαλής της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας προανήγγειλε περικοπές και απολύσεις σε έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων στην Ευρώπη.
Πυκνώνουν τα σύννεφα πάνω από το Wolfsburg και το αρχηγείο της Volkwagen μετά την παραδοχή του επικεφαλής της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, ότι το σχήμα της εταιρείας δεν είναι πλέον ανταγωνιστικό.
Με αυτή του δήλωση, ο Thomas Shafer, διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, προανήγγειλε τη λήψη μια σειρά μέτρων ώστε η γερμανική φίρμα να καταφέρει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της μετάβασης στην τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης, διατηρώντας την ηγετική της θέση στα ευρωπαϊκά αυτοκινητικά δρώμενα.
BUY NOW
Το υψηλό κόστος παραγωγής και η χαμηλή παραγωγικότητα αποτελούν δύο από τους βασικούς παράγοντες που καθιστούν τη Volkswagen και τα μοντέλα που κατασκευάζει μη ανταγωνιστικά.
«Με τις προϋπάρχουσες δομές και τις διαδικασίες, καθώς και με το υψηλό κόστος, δεν είμαστε πλέον ανταγωνιστικοί», δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της Volkswagen καθιστώντας σαφές ότι πολύ σύντομα η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία πρόκειται να προχωρήσει σε αναδιάρθρωση και σε απολύσεις προσωπικού.
Το πρόγραμμα περιορισμού του κόστους λειτουργίας το οποίο τρέχει από τον περασμένο Ιούνιο αναμένεται να επιταχυνθεί με σκοπό έως και το 2026 να εξοικονομηθούν 10 δισεκατομμύρια ευρώ.
Ήδη η Volkswagen έχει περιορίσει το ρυθμό παραγωγής των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της εξαιτίας της περιορισμένης ζήτησης, γεγονός που αναμένεται να φέρει το προσεχές διάστημα εκατοντάδες χιλιάδες απολύσεις.
Ένας από τους βασικούς ανταγωνιστές της Volkswagen στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης είναι η Tesla, η οποία εκτός συγκλονιστικού απροόπτου θα κλείσει τη φετινή χρονιά με το Model Y στην κορυφή των πωλήσεων της Ευρώπης.
Μόνο τυχαίο δεν είναι άλλωστε ότι η Volkswagen στρέφεται πλέον στην Κίνα ώστε να καταφέρει να ρίξει το κόστος παραγωγής και να καταφέρει να διαθέσει στην ευρωπαϊκή αγορά προσιτά και ανταγωνιστικά μοντέλα.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι η Volkswagen διαθέτει σε παγκόσμιο επίπεδο περισσότερους από 674.000 εργαζόμενους, εκ των οποίων οι 294.000 έχουν έδρα τη Γερμανία.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ