Από τα πλέον εμβληματικά σπορ αυτοκίνητα των 1990s, το πρώτο Honda NSX εξακολουθεί να εντυπωσιάζει, αυτή τη φορά με την «ιαπωνική» αξιοπιστία του.
Ενσωματώνοντας καινοτομίες στη σχεδίαση του που χαρακτηρίζουν και τα σύγχρονα υπεραυτοκίνητα, αλλά και ασύμβατα μέχρι εκείνη τη στιγμή χαρακτηριστικά, η πρώτη γενιά του Honda NSX άλλαξε με την παρουσίαση της την εικόνα της ιαπωνικής εταιρίας μια για πάντα.
Με τον κινητήρα στο κέντρο και την κίνηση στους πίσω τροχούς, το σπορ coupe της Honda συνδύασε με επιτυχία την σπορ συμπεριφορά και την δυναμική εικόνα με την πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση αλλά και την αξιοπιστία που χαρακτήριζε ούτως ή άλλως τα μοντέλα της Honda. Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που το έδωσε άξια το παρατσούκλι "καθημερινό supercar".
BUY NOW
Την αξιοπιστία των μηχανικών του μερών, το Honda NSX καταφέρνει να μας την θυμίζει και σήμερα, 31 χρόνια μετά την έναρξη της παραγωγής του, με ένα εξαιρετικό παράδειγμα που μας έρχεται από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Πρόκειται για ένα Honda NSX του 1992, το οποίο και συμπλήρωσε αισίως 643.740 χιλιόμετρα στο οδόμετρο του, με τον ιδιοκτήτη του να τονίζει περήφανος ότι το coupe της Honda που έχει στην κατοχή του φέρει ακόμη τον αυθεντικό κινητήρα. Όχι μόνο αυτό, αλλά ο συγκεκριμένος τρίλιτρος ατμοσφαιρικός V6 των 280 ίππων, δεν έχει ούτε κατέβει ποτέ από το σασί, ούτε φυσικά «ανοιχτεί» για κάποιο λόγο...
Ο Αμερικανός με το ψευδώνυμο «lonewolfdrifter» στον λογαριασμό του στο Instagram -όπου και δημοσίευσε την ιστορία του- αναφέρει επίσης ότι στην μνημειώδη αξιοπιστία του NSX έχει συνσφέρει σίγουρα το ότι συντηρείται σχολαστικά με τα προγράμματα σέρβις που προτείνει η Honda για το μοντέλο της να ακολουθούνται κατά γράμμα, κάθε 25.000 χλμ.
Το εν λόγω NSX αγοράστηκε μεταχειρισμένο από τον ιδιοκτήτη του το 2004 με περίπου 120.000 χλμ. στο κοντέρ του. Το υπόλοιπο… μισό εκατομμύριο ανήκει στον «lonewolfdrifter» που το χρησιμοποιεί από τότε καθημερινά και από ό,τι καταλαβαίνουμε, για τα πάντα, με μέσο όρο τα 32.000 χιλιόμετρα το χρόνο.
Το μόνο που χρειάστηκε όλα αυτά τα χρόνια να κάνει ο «lonewolfdrifter» στο NSX του, ήταν να δηορθώσει ένα μικρό και γνωστό πρόβλημα με το κιβώτιο -δεν τον απασχόλησε ξανά- και να αντικαταστήσει τα αυθεντικά αμορτισέρ και σινεμπλόκ της ανάρτησης, με άλλα επίσης αυθεντικά, τα οποία άντεξαν σχεδόν 612.000 χλμ.!
Σε γενικές γραμμές ο Αμερικανός ιδιοκτήτης δεν έχει μπει στο πειρασμό των μετατροπών έχοντας διατηρήσει το Honda NSX στην αυθεντική του κατάσταση, εκτός από τις ζάντες και την εξάτμιση, αλλά και την κλιμάκωση του χειροκίνητου κιβωτίου που έχει γίνει πιο κοντή έναντι του στάνταρ μοντέλου, με τελική μετάδοση, μεταξύ άλλων, από το πιο σκληροπυρηνικό NSX-R.
Έτσι τρεις και πλέον δεκαετίες μετά την παρουσίαση του το NSX, που έχει πλέον ανεβάσει στα ύψη τις μετοχές του μεταξύ των συλλεκτών, εξακολουθεί να εντυπωσιάζει με τη συνολική του σχεδίαση και ακόμη περισσότερο με την αξιοπιστία του, ενώ ο ιδιοκτήτης του δηλώνει ξεκάθαρα ότι δεν έχει καμία πρόθεση να το αποχωριστεί.
Δείτε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ