Το Audi TT επιστρέφει στην παραγωγή -Ποια είναι τα σχέδια των Γερμανών

Audi TT Coupe

Μπορεί εδώ και 18 μήνες η γκάμα της γερμανικής μάρκας να μην έχει σπορ διθέσιο μοντέλο αλλά αυτό το κενό θα είναι προσωρινό.

Όπως σας ενημερώσαμε σε προηγούμενο άρθρο, η Audi σκοπεύει να επαναφέρει το R8, μπολιάζοντάς το ξανά με DNA Lamborghini, χρησιμοποιώντας τεχνολογία από την Temerario. Όμως δεν είναι το μοναδικό εμβληματικό της μοντέλο που θα επιστρέψει.

Ο ισχυρός άνδρας της εταιρείας από το Ίνγκολσταντ, Gernot Döllner, είναι λάτρης τέτοιων μοντέλων και όταν στο περιθώριο της παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων της Audi για το 2024 ρωτήθηκε σχετικά με το ενδεχόμενο επιστροφής σπορ μοντέλων στη γκάμα, η απάντησή του ήταν κατηγορηματική: «Σίγουρα. Αυτό είναι μέρος του DNA της μάρκας και πρέπει να βρούμε τον σωστό τρόπο, από άποψη χρόνου, για να το ενσωματώσουμε στο χαρτοφυλάκιό μας».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρότι προσπάθησε να υποβαθμίσει τις άμεσες προσδοκίες για νέες επενδύσεις την ώρα που η γερμανική μάρκα βρίσκεται εν μέσω ενός εκτεταμένου προγράμματος αναδιάρθρωσης που περιλαμβάνει περικοπές 7500 θέσεων εργασίας, ξεκαθάρισε πως έχει «…σαφή άποψη για το πού πρέπει να είναι η Audi και πού οδεύει η Audi - και σκεπτόμενος προς αυτή την κατεύθυνση, τα σπορ αυτοκίνητα αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής».

Ο Döllner αναφέρθηκε στο ρόλο που έπαιξαν τα σπορ αυτοκίνητα στο παρελθόν της Audi, χαρακτηρίζοντας το τετρακίνητο Quattro του 1980 ως ένα αυτοκίνητο που «…πραγματικά ξεκίνησε μια νέα εποχή στην αυτοκινητοβιομηχανία».

Έπειτα στάθηκε στο TT και το χαρακτήρισε ως ένα όχημα ιδιαίτερη σημασίας. Αποκάλυψε μάλιστα πως το νέο αφεντικό σχεδιασμού στην Audi, ο Massimo Frascella που εντάχθηκε στο δυναμικό της πριν από μερικούς μήνες (προερχόμενος από τη Jaguar Land Rover), είναι μεγάλος θαυμαστής του συγκεκριμένου κουπέ που είχε ταράξει τα ύδατα της αυτοκίνησης στα τέλη της δεκαετίας του ‘90.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και το κυριότερο, πως συζητούν την επιστροφή του. Ο Döllner είπε: «Έχω συζητήσει τόσο πολύ αυτό το αυτοκίνητο με τον Massimo. Ήταν ένα μοντέλο που αποτέλεσε έμπνευση για εκείνον. Όταν ήταν νέος σχεδιαστής στη Giugiaro, πήρε μια μέρα άδεια όταν το TT κυκλοφόρησε στην Ιταλία, πήγε στον αντιπρόσωπο της Audi στο Μιλάνο και έκατσε στον εκθεσιακό χώρο για μια μέρα κοιτάζοντας το αυτοκίνητο. Φαίνεται πως από τότε είχε την Audi στο μυαλό του».

Τι μπορούμε να περιμένουμε λοιπόν; Μία επιστροφή του ονόματος TT και αναβίωση του μοντέλου που κυκλοφόρησε το 1998 και πούλησε περισσότερες από 650.000 μονάδες σε τρεις γενιές σε μια περίοδο παραγωγής 25 ετών; Δεν αποκλείεται.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σίγουρα το ένδοξο παρελθόν θα μπορούσε να αποτελέσει μία βάση για μία νέα ερμηνεία του τι εστί σπορ διθέσιο κουπέ. Το ενδιαφέρον είναι πως όταν ρωτήθηκε για ηλεκτρική μετενσάρκωση του μοντέλου, με νόημα τόνισε πως η ηλεκτρική ενέργεια έχει περισσότερο νόημα σε ένα όχημα καθημερινής χρήσης.

Και φυσικά, παραδέχθηκε το λογικό. Πως όταν παρθεί η τελική απόφαση για την επιστροφή ή έστω τη νέα ερμηνεία του ΤΤ, η Audi πιθανώς να αξιοποιήσει τεχνολογία που υπάρχει ήδη στον όμιλο, ώστε να κρατηθούν χαμηλά τα κόστη.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ