Το πασίγνωστο αξεσουάρ των αυτοκινήτων που εξαφανίζεται -Γιατί δεν το προσφέρουν πλέον οι κατασκευαστές;

Ρεζέρβα ελαστικού

Σε μια γλυκιά ανάμνηση τείνει να εξελιχθεί ένα αξεσουάρ, το οποίο μέχρι πρότινος είχε θέση σε όλα τα αυτοκίνητα.

Τεράστιες είναι οι αλλαγές που συντελούνται στον αυτοκινητικό κόσμο, με τα οχήματα να εξοπλίζονται με όλο και περισσότερα συστήματα που διευρύνουν τον εξοπλισμό τους.

Παράλληλα, ωστόσο, με την έλευση νέων τεχνολογιών, παρατηρείται και η απομάκρυνση κάποιων αξεσουάρ που απαντώνταν επί δεκαετίες στα αυτοκίνητα, όντας ανά πάσα στιγμή έτοιμα να προσφέρουν χείρα βοηθείας στους οδηγούς που έχρηζαν βοήθειας.

Σε αυτή τη λίστα συγκαταλέγεται η ρεζέρβα η οποία έχει αγαπηθεί από εκατομμύρια οδηγούς ανά τον κόσμο, καθώς τους έχει προσφέρει σανίδα σωτηρίας όταν ένα ελαστικό τους παρέδωσε πνεύμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ρεζέρβα αυτοκινήτου

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της RAC, μιας βρετανικής εταιρείας παροχής υπηρεσιών οδικής βοήθειας με έδρα τα Δυτικά Μίντλαντς της Αγγλίας, μόλις το 3% των νέων αυτοκινήτων που πωλούνται στη χώρα έχουν στον στάνταρ εξοπλισμό τους ρεζέρβα.

Η απουσία αυτού του σωτήριου αξεσουάρ δεν αφήνει ικανοποιημένους τους οδηγούς, όπως απέδειξε νέα έρευνα από την ΑΑ, με δείγμα 11.959 ανθρώπους, σύμφωνα με τα ευρήματα της οποίας 4 στους 5 οδηγούς θα προτιμούσαν την ύπαρξη ρεζέρβας αντί του κιτ επισκευής ελαστικών.

Παράλληλα, διαπιστώθηκε ότι πολλοί οδηγοί έχουν την αντίληψη ότι κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών υπάρχει ρεζέρβα, κάτι το οποίο δεν ισχύει, και το διαπιστώνουν όταν ένα ελαστικό τους χρήζει αντικατάστασης.

Για ποιο λόγο εξαφανίζεται η ρεζέρβα;

Γιατί, λοιπόν, η ρεζέρβα εξελίσσεται σε είδος υπό εξαφάνιση, όταν οι οδηγοί συνεχίζουν να την επιζητούν; Πολλοί κατασκευαστές έχουν σταματήσει να τη συμπεριλαμβάνουν στον στάνταρ εξοπλισμό για να μειώσουν το βάρος των αυτοκινήτων τους έως και 20 κιλά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ρεζέρβα αυτοκινήτου

Η εξοικονόμηση βάρους τα καθιστά πιο αποδοτικά σε καύσιμo, αλλά βοηθά επίσης τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να τηρούν αυστηρότερη νομοθεσία για τις εκπομπές ρύπων.

Το κιτ επισκευής ελαστικών είναι επίσης πολύ φθηνότερα συγκριτικά με μία ρεζέρβα, και έτσι οι κατασκευαστές μπορούν να εξοικονομήσουν χρήματα.

Το τελειωτικό χτύπημα στη ρεζέρβα δίνουν, τέλος, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οι μεγάλες μπαταρίες των τελευταιών καταλαμβάνουν τον χώρο όπου παραδοσιακά θα τοποθετούνταν ένας εφεδρικός τροχός, και έτσι ο τελευταίος καθίσταται… ανεπιθύμητος.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ