Αυτό είναι το αντικείμενο που δεν πρέπει να λείπει από κανένα αυτοκίνητο -Γιατί γλιτώνεις χρήματα
Ένα χαμηλού κόστους αξεσουάρ μπορεί να θωρακίσει τους επιβάτες, αλλά και να προστατέψει την «τσέπη» του οδηγού από επιπλέον έξοδα.
Η κατοχή ενός αυτοκινήτου διέπεται από κάποιες υποχρεώσεις, με αποκορύφωμα την ευλαβική τήρηση του χρονοδιάγραμματος service. Για να βρίσκεται, ωστόσο, ένα ΙΧ σε καλή κατάσταση ο οδηγός οφείλει να προβαίνει και ο ίδιος σε κάποιους ελέγχους που είναι απλοί, εύκολοι και ολοκληρώνονται μέσα σε μόλις λίγα λεπτά.
Τακτικού ελέγχου χρήζουν και τα ελαστικά των αυτοκινήτων, δεδομένου ότι αποτελούν τα μοναδικά σημεία επαφής με την άσφαλτο.
BUY NOW
Το συχνό «τσεκάρισμα» της κατάστασης των ελαστικών του οχήματός μας είναι κάτι που επιβάλλεται για να διασφαλίσουμε ότι αυτά βρίσκονται πάντα την καλύτερη δυνατή «φόρμα» και μπορούν να μας προσφέρουν απροβλημάτιστα τις υπηρεσίες τους χωρίς προβλήματα.
Ένας από τους βασικούς ελέγχους που πρέπει να γίνονται αφορά στην πίεση των ελαστικών, καθώς μια μεγάλη απόκλιση μπορεί να επηρεάζει τόσο το πόσο καλά στρίβει ή φθενάρει το όχημά μας όσο και το πόσο καύσιμο καταναλώνει.
Σύμφωνα με τον Εθνικό Οργανισμό Ασφάλειας Αυτοκινητοδρόμων, μια απώλεια πίεσης της τάξης του 10% αυξάνει την κατανάλωση καυσίμου κατά 2%. Στην περίπτωση, λοιπόν, που η απώλεια πίεσης αγγίξει το 20%, τότε η επιβάρυνση της μέσης τιμής της κατανάλωσης καυσίμου αγγίζει το 4%.
Οι περισσότεροι οδηγοί ελέγχουν την πίεση των ελαστικών τους όταν… το θυμούνται, επισκεπτόμενοι ένα πρατήριο υγρών καυσίμων. Τη ζωή τους, ωστόσο, μπορεί να κάνει σαφώς ευκολότερη ένα αξεσουάρ το οποίο δεν είναι άλλο από τον φορητό μετρητή πίεσης ελαστικών. Πρόκειται για ένα αξεσουάρ που είναι εύκολα διαθέσιμο, με το κόστος του να ανέρχεται σε μόλις λίγα ευρώ.
Αφού ξεβιδώσουμε το καπάκι της βαλβίδας, τοποθετούμε το στόμιο και στη συνέχεια μπορούμε να ελέγξουμε την πίεση των ελαστικών, συγκρίνοντάς την με αυτή που συνιστά ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου.
Υπενθυμίζεται ότι η σωστή πίεση των ελαστικών ενός αυτοκινήτου αναγράφεται στο εγχειρίδιο του οχήματος, αλλά και στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.