Δεν σπάνε, δεν χαλάνε -Τα πιο αξιόπιστα μεταχειρισμένα με 3.000 ευρώ

Toyota Yaris

Αν ψάχνετε ένα φθηνό αλλά αξιόπιστο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, τότε η παρακάτω λίστα ίσως σας βγάλει από τη δύσκολη θέση της αναζήτησης λύσεων για τις μετακινήσεις σας μέσα στην πόλη.

Daihatsu Cuore

Ένα σημαντικό μέρος της επιτυχίας που γνώρισε η Daihatsu στη χώρα μας οφειλόταν στο γεγονός ότι η γκάμα της αποτελούταν από προτάσεις χαμηλού κυβισμού. Η ιαπωνική φίρμα αντλούσε έμπνευση από περίφημα Kei Cars, προσαρμόζοντας τις προδιαγραφές τους στα ευρωπαϊκά δεδομένα. Αιχμή του δόρατος αποτέλεσε το Daihatsu Cuore, το οποίο από την πρώτη στιγμή κέρδισε το δικό του κοινό, χάρη στην ταπεινότητα των προδιαγραφών του και την… αυταπόδεικτη -ελέω καταγωγής- αξιοπιστία του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Daihatsu Cuore ξεκίνησε την καριέρα του στην Ευρώπη τη δεκαετία του 1980 και απέκτησε συνολικά επτά γενιές, οι περισσότερες εκ των οποίων τίμησαν την ελληνική άσφαλτο. Στην αγορά των μεταχειρισμένων, οφείλει κανείς να εστιάσει στην τελευταία γενιά του ιαπωνικού αυτοκινήτου πόλης, για την κίνηση του οποίου ήταν υπεύθυνος ένας τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 1,0 λίτρου απόδοσης 60 ίππων.

Με βάρος μόλις 740 κιλών, η ισχύς των 60 ίππων ήταν υπεραρκετή για τις αστικές υποχρεώσεις του Daihatsu Cuore, την ίδια στιγμή που η κατανάλωση καυσίμου σε αστικό κύκλο ήταν μόλις 6,0 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Αυτό από μόνο του είναι αρκετό ώστε να χαρίσει στο μικρό Daihatsu λόγω ύπαρξης στο γκαράζ κάποιου, μιας και το κόστος αγοράς του κυμαίνεται πλέον μεταξύ 3.000 και 5.000 ευρώ.

Chevrolet Matiz

Στο ίδιο επίπεδο τιμών με το Daihatsu Cuore βρίσκεται ένα ακόμα αυτοκίνητο πόλης με καταγωγή από τη Ν. Κορέα και προσιτό προφίλ. Ο λόγος για το Chevrolet Matiz, η δεύτερη γενιά του οποίου έχει αφετηρία στη χώρα μας τα 3.000 με 3.500 ευρώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Chevrolet Matiz -γνωστό και με τα σήματα της Daewoo- εφοδιάζεται με τρικύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 800 κ.εκ. και απόδοσης 52 ίππων, εν συνεχεία ωστόσο απέκτησε και ισχυρότερη έκδοση με 1.000άρη μοτέρ και ισχύ 65 ίππων.

Chevrolet Matiz

Και σε αυτήν τη περίπτωση τα περίπου 850 κιλά δεν έβαζαν δύσκολα στα ατμοσφαιρικά κινητήρια σύνολα, δίνοντας το περιθώριο στον οδηγό να διατηρήσει τις ενεργειακές απαιτήσεις του κορεατικού αυτοκινήτου πόλης σε χαμηλά επίπεδα. Αυτό μεταφράζεται σε 6,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα σε μεικτές συνθήκες, επίδοση αν μη τι άλλο ικανοποιητική για τα δεδομένα εκείνης της εποχής.

Nissan Micra

Η δεύτερη και κατά γενική ομολογία καλύτερη γενιά του Nissan Micra διέθετε το προνόμιο των κινητήρων χαμηλού κυβισμού. Σε αυτή τη γενιά ο κινητήρας αναφοράς ήταν ατμοσφαιρικός με χωρητικότητα 1,0 λίτρου και απόδοση που ξεκινούσε από τους 55 ίππους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βέβαια υπήρξαν και ισχυρότερες εκδόσεις 1,3 λίτρου ενώ το 1997 η δεύτερη γενιά του Nissan Micra ανανεώθηκε, αποκτώντας μια ελκυστικότερη εικόνα και επιπλέον στοιχεία εξοπλισμού.

Nissan Micra

Ο κινητήρας του 1,0 λίτρου αύξησε την απόδοσή του από τους 55 ίππους στους 61 ίππους χωρίς ωστόσο να μεταβάλλει τον αστικό προσανατολισμό του αυτοκινήτου και να αλλοιώσει τον προσιτό χαρακτήρα του.

H τιμή της δεύτερης γενιάς του Nissan Micra στην ελληνική αγορά ξεκινά αρκετά κάτω από τα 3.000 ευρώ, δημιουργώντας έτσι τις προϋποθέσεις απόκτησης ενός μικρού, προσιτού και φιλικού προς τον χρήστη αυτοκινήτου.

Suzuki Alto

Ο τέταρτος εκπρόσωπος της μεγάλης των Ιαπώνων σχολής έρχεται από τη Suzuki και δεν είναι από το γνωστό στους περισσότερους Alto. Με περισσότερα από 40 χρόνια στη γραμμή παραγωγής, το Alto αποτέλεσε ένα από τα πλέον δημοφιλή μοντέλα της Suzuki στη χώρα μας, όντας ανέκαθεν προσιτό, αξιόπιστο και αποδοτικό.

και δεν είναι από το γνωστό στους περισσότερους Alto. Με περισσότερα από 40 χρόνια στη γραμμή παραγωγής, το Alto αποτέλεσε ένα από τα πλέον δημοφιλή μοντέλα της Suzuki στη χώρα μας, όντας ανέκαθεν προσιτό, αξιόπιστο και αποδοτικό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Suzuki Alto

Στην Ελλάδα ήταν η πέμπτη γενιά του αυτοκινήτου (1998-2005) εκείνη που έκανε τη διαφορά, με την made in Japan λογική κι όλες εκείνες τις αρετές που περιμένει κανείς να συναντήσει σε μια πρόταση με τα χαρακτηριστικά ενός αυθεντικού city car.

O ατμοσφαιρικός, δεκαεξαβάλβιδος κινητήρας του 1,1 λίτρου απέδιδε 63 ίππους, ωστόσο, στη χώρα μας θα βρει κανείς και την έκδοση του 1,0 λίτρου με απόδοση 54 ίππων ή και 65 ίππων.

Ανεξαρτήτως διαμόρφωσης, οι συμπαγείς διαστάσεις και το περιορισμένο βάρος χαρίζουν στο Suzuki Alto τα απαραίτητα εφόδια ώστε να ανταπεξέλθει στις αστικές υποχρεώσεις του, μιας και η ευελιξία συνδυάζεται με το χαμηλό κόστος χρήσης. Σε ό,τι αφορά στην τιμή Alto στη χώρα μας (2004-2005), μπορεί να τα αποκτήσει κανείς με έως 3.000 ευρώ.

Toyota Yaris

Από την πρώτη στιγμή της διάθεσής του στην ελληνική αγορά, το Toyota Yaris απέκτησε φανατικούς οπαδούς, προσφέροντας ό,τι μπορεί κανείς να ζητήσει από ένα σύγχρονο αυτοκίνητο πόλης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρά το γεγονός, λοιπόν, ότι κλήθηκε να αντικαταστήσει το γνωστό σε όλους Starlet, το σχεδιασμένο από ελληνικά χέρια (βλ. Σωτήρης Κωβός) δεν δυσκολεύθηκε να κερδίσει την εμπιστοσύνη και την προτίμηση του κοινού.

Toyota Yaris

Μόνο τυχαίο δεν είναι άλλωστε ότι το Toyota Yaris κόβει πρώτο το νήμα των πωλήσεων στην ελληνική αγορά, κατακτώντας με το σπαθί του τον τίτλου του δημοφιλέστερο τετράτροχου της χώρας μας.

Ξεκινώντας από την πρώτη γενιά του, η διάθεση της οποίας ξεκίνησε το 1999, το Toyota Yaris θα το συναντήσετε στις αγγελίες των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων είτε με τον κινητήρα βενζίνης του 1,0 λίτρου είτε με εκείνον του 1,3 λίτρου.

Σπανιότερες και σαφώς ακριβότερες είναι οι περιπτώσεις των εκδόσεων T-Sport, οι οποίες ήταν και οι ισχυρότερες στην γκάμα της πρώτης γενιάς του ιαπωνικού αυτοκινήτου πόλης.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ