Ενισχύεται περαιτέρω ο στόλος και έως τα τέλη Απριλίου αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η παράδοση των 18μετρων οχημάτων φυσικού αερίου.
Αυξάνεται συνεχώς ο αριθμός των καινούριων λεωφορείων που θα προστεθούν στον ήδη υπάρχοντα κυκλοφορούντα στόλο οχημάτων, βελτιώνοντας περαιτέρω τους χρόνους στα δρομολόγια αλλά και την αξιοπιστία των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
Όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτογραφίες που δημοσιεύει αποκλειστικά το Carandmotor.gr περισσότερα από 20 καινούρια λεωφορεία φυσικού αερίου βρίσκονται ήδη στην Αττική όπου και περνούν από τεχνικό έλεγχο και στη συνέχεια θα οδηγηθούν στην Ανθούσα όπου και θα τεθούν μαζί με άλλα 30 περίπου λεωφορεία CNG σε δοκιμαστική λειτουργία χωρίς επιβάτες.
BUY NOW
Συνολικά έως τα τέλη Απριλίου αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η τμηματική παράδοση των 100 καινούριων λεωφορείων 18 μέτρων φυσικού αερίου που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 6 και εκπέμπουν εξαιρετικά χαμηλούς ρύπους, ενώ επίσης σημαντικά μειωμένος είναι και θόρυβος που παράγει ο κινητήρας τους.
Επίσης η κατανάλωση φυσικού αερίου μειώνει πάρα πολύ και το κόστος χρήσης των λεωφορείων.
Ταυτόχρονα, προχωρά και η υλοποίηση της έτερης σύμβασης, προμήθειας άλλων 200 λεωφορείων συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG), μήκους 12 μέτρων, ανεβάζοντας έτσι τον συνολικό αριθμό καινούργιων οχημάτων τεχνολογίας φυσικού αερίου, που θα δρομολογηθούν στην πρωτεύουσα σε 300 μονάδες.
Τα συγκεκριμένα λεωφορεία της φωτογραφίας τα έχουμε προμηθευτεί από την IVECO, ενώ τα επόμενα 200 λεωφορεία CNG 12 μέτρων θα τα προμηθευτούμε από την η Industria Italiana Autobus.
Προηγμένα τα καινούρια λεωφορεία
Τα νέα λεωφορεία Iveco Urbanway CNG έχουν μήκος 18μ., είναι αρθρωτά, με 4 διπλές πόρτες που ανοίγουν προς τα μέσα, ενώ μπορούν να μεταφέρουν μέχρι 144 επιβάτες, με τους 42 να είναι καθήμενοι και 102 όρθιοι. Επίσης διαθέτουν ειδικές ράμπες για ΑμεΑ.
Τα οχήματα κινούνται από τον κορυφαίο κινητήρα Cursor 9NP, κατασκευής της FTP που είναι το τμήμα βαρέων οχημάτων της Fiat, χωρητικότητας 9 λίτρων ο οποίος αποδίδει 360 ίππων και είναι συμβατός και με την χρήση βιομεθανίου. Οι 8 δεξαμενές που αποθηκεύεται το φυσικό αέριο παραμένουν στην, ενισχυμένη, οροφή του λεωφορείου.
Το εντυπωσιακό στοιχείο στα καινούρια λεωφορεία αφορά στο σύστημα ADAS (Συστήματα Προηγμένης Βοήθειας Οδηγού) με το οποίο είναι εξοπλισμένα και μέσω κάμερας στο εμπρόσθιο μέρος αλλά και αισθητήρων-ραντάρ στο υπόλοιπο αμάξωμα, μπορεί και διατηρεί το όχημα μέσα στην λωρίδα κυκλοφορίας, προλαμβάνει μια ενδεχόμενη σύγκρουση με όχημα, πεζό ή ποδηλάτη, αναγνωρίζει τα σήματα και τα όρια ταχύτητας ενώ μέσω των διασκορπισμένων αισθητήρων σε όλο το αμάξωμα μπορεί και προλαμβάνει συγκρούσεις από τις λεγόμενες «τυφλές γωνίες» όπως ποδηλάτες ή οχήματα στα πλαϊνά του λεωφορείου που δεν γίνονται αντιληπτά από τον οδηγό.
Διαβάστε επίσης: