Land Rover Defender: Αυτά είναι τα νέα οχήματα των στρατιωτικών δυνάμεων του ΝΑΤΟ
Νέο ρόλο φημολογείται ότι θα αποκτήσει η νέα γενιά του Land Rover Defender ως στρατιωτικό όχημα που θα καλύψει μέρος των αναγκών του NATO.
Η εμβληματική προηγούμενη γενιά του Land Rover Defender ήταν ένα από τα εκτός δρόμους σκληροτράχηλα οχήματα που είδαν και στρατιωτική δράση, στον βρετανικό στρατό στρατό αλλά και στο NATO. Η νέα γενιά του Defender θα ακολουθήσει λογικά στο ίδιο μονοπάτι αφού είναι πρόθεση και τη ίδιας της Land Rover να προσφέρει το νέο Defender σε μία έκδοση που να καλύπτει στρατιωτικές ανάγκες.
Τη χρονιά που μας πέραση η Land Rover είχε παρουσιάσει στη διεθνή έκθεση Άμυνας και Ασφάλειας στην Ισπανία -μια από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές εκθέσεις του είδους- ένα «στρατικοποιημένο» Defender νέας γενιάς με το φαιοπράσινο χρώμα και τις ατσάλινες ζάντες να είναι τα δύο στοιχεία που χαρακτήριζαν την εμφάνισή του.
BUY NOW
Από ό,τι φαίνεται η παρουσία της Land Rover στη συγκεκριμένη έκθεση, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το νέο Defender έχει ήδη αστυνομική έκδοση παραγωγής, έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρουν και του στρατού.
Οι τελευταίες φήμες που κάνουν το γύρο του Διαδικτύου θέλουν το σκληροτράχηλο νέο Defender να εντάσσεται στις τάξεις το NATO προσφέροντας και εκεί τις υπηρεσίες του. Οι πληροφορίες που υπάρχουν αυτή τη στιγμή διαθέσιμες για την ένταξη της νέας γενιάς του βρετανικού off-roader στο NATO είναι εξαιρετικά περιορισμένες, ωστόσο κάνουν λόγο ότι η πρώτη παραγγελία έχει ήδη πραγματοποιηθεί και ανέρχεται σε 30 μονάδες.
Η Land Rover δεν έχει παρουσιάσει μέχρι στιγμής κάποια έκδοση του Defender με βαριά θωράκιση και σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε, η πρώτη παρτίδα από στρατιωτικά Defender θα χρησιμοποιηθεί σε ρόλους που η προστασία έχει δευτερεύοντα ρόλο. Εφόσον οι φήμες για την παραγγελία των Defender αποδειχθούν αληθινές τα βρετανικά μοντέλα αναμένεται να ενταχθούν σε συνοριακές περιπολίες.
Το νέο Land Rover Defender είναι διαθέσιμο σε τρία διαφορετικά μήκη για το αμάξωμα και το μεταξόνιο του (90, 110 και 130) με τρεις ή πέντε πόρτες και μια μεγάλη γκάμα κινητήρων στην οποία περιλαμβάνονται ακόμη και plug-in υβριδικά σύνολα. Αναφορικά με την ανάρτηση οι ενδιαφερόμενοι έχουν ως προαιρετική επιλογή και την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση, αν και με την αξιοπιστία ως βασική προτεραιότητα μια στρατιωτική έκδοση του Defender θα έφερε λογικά παραδοσιακά ελατήρια και αμορτισέρ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά, τέλος, που υποστηρίζουν το νέο Defender σε ενδεχόμενη στρατιωτική του χρήση είναι οι γωνίες προσέγγισης, διαφυγής και ράμπας που φτάνουν στις 31,5, 35,5 και 27,8 μοίρες αντίστοιχα με την πολιτική έκδοση να μπορεί να περάσει χωρίς κάποια ειδικά προετοιμασία μέσα από υδάτινο εμπόδιο με βάθος έως και 850 χλστ.