Η Mercedes SL (R129) είναι αναμφισβήτητα ένα από τα αυτοκίνητα που έχουν αγαπηθεί ιδιαίτερα από το κοινό. Ειδικά από τους petrolheads, καθώς ακροβατεί μεταξύ των κλασσικών και των σύγχρονων μοντέλων.
Την SL 73 AMG μπορεί και να την έχετε ακούσει κάπου, όμως το συγκεκριμένο youngtimer, που ονομάζεται RENNtech SL 74, πιθανώς όχι. Πριν από λίγο καιρό λοιπόν, είχαμε αναφερθεί στην Mercedes SL 73 AMG, η οποία είναι ουσιαστικά η έκδοση που χρησιμοποιεί τον V12 κινητήρα της εποχής, που έχει υπερκυβιστεί στα 7,3 λίτρα και αποδίδει 525 ίππους.
BUY NOW
Η ίδια βάση εξοπλίσει και την RENNtech SL 74, όπως και την Pagani Zonda επίσης. Όμως το γνωστό 12κύλινδρο 6λιτρο μοτέρ με τους 408 ίππους, όπως υποψιάζεστε, δεν έχει παραμείνει με τις εργοστασιακές προδιαγραφές.
Στο πρώτο βήμα που προχώρησαν οι Αμερικανοί βελτιωτές ήταν να αυξήσουν τον κυβισμό στα 7,4 λίτρα. Η εισαγωγή έχει τροποποιηθεί καταλλήλως έχοντας αισθητά μεγαλύτερη ροή αέρα, η εξάτμιση έχει αλλαχθεί, ενώ έχει τοποθετηθεί πρόσθετο ψυγείο λαδιού και διαφορετική μονάδα ελέγχου.
Όλες αυτές οι επεμβάσεις έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση της ισχύος στους 583 ίππους. Η δε ροπή έχει φτάσει τα 813 Nm, που αν μη τι άλλο είναι εντυπωσιακό νούμερο για ατμοσφαιρικό κινητήρα. Η δύναμη μεταφέρεται στους τροχούς μέσω ενός πεντατάχυτου κιβωτίου, το οποίο συνδυάζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Βέβαια, όπως και τα περισσότερα αμερικάνικα αυτοκίνητα, ειδικά εκείνης της περιόδου, θα έλεγε κανείς πως έχει φτιαχτεί για τις ευθείες, παρά για τις στροφές. Η επιτάχυνση του γερμανικού GT για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση είναι κάτι περισσότερο από 4 δευτερόλεπτα.
Η άγνωστη, αλλά πανέμορφη ασημί RENNtech SL 74 από το μακρινό πια 1998, με τις 19άρες ζάντες αλουμινίου και το δίχρωμο δερμάτινο εσωτερικό που δένει αρμονικά με τα ανθρακονημάτινα στοιχεία, αναμένεται να δημοπρατηθεί στις ΗΠΑ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ