Μπορεί να μοιάζει με τη Chiron αλλά δεν πρόκειται για μία σπέσιαλ έκδοσή της. Είναι ένα ολοκαίνουριο, πανίσχυρο, υβριδικό θηρίο με το σήμα της Bugatti!
Το όνομά της είναι Tourbillon και παρότι κρύβει κι αυτή στα σωθικά W16 κινητήρα, έχουμε να κάνουμε με… άλλη πίστα, όσο κι αν αυτό φαντάζει ακραίο!
Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 8.3 λίτρων που γεννήθηκε μετά από συνεργασία με την Cosworth, προσφέρει 1000 άλογα. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί πως έχει κατασκευαστεί από χαμηλού βάρους υλικά, με αποτέλεσμα να ζυγίζει μόλις 252 κιλά!
BUY NOW
Η παραπάνω μονάδα εσωτερικής καύσης, συνεργάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες. Οι δύο βρίσκονται στον εμπρός άξονα, ενώ ένας είναι τοποθετημένος στον πίσω. Κι αυτή η ηλεκτρική υποστήριξη, προσφέρει άλλα 800 άλογα! Όσο για τις απόλυτες τιμές ροπής, αυτές φτάνουν τα 900 Nm.
Οι ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούνται από μπαταρία 800V, που είναι τοποθετημένη στο κεντρικό τούνελ και πίσω από τα καθίσματα των επιβατών. Βάσει των παραπάνω, η Bugatti Tourbillon έχει ηλεκτρική αυτονομία που ξεπερνά τα 60 χιλιόμετρα.
Φυσικά έχουμε τετρακίνηση αλλά και προηγμένο σύστημα κατανομής ροπής, που προσφέρουν απόλυτη πρόσφυση και ευελιξία. Το γαλλικό θηρίο πατάει σε ειδικά εξελιγμένα ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2.
Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 2 δευτερόλεπτα, τα 0-200 σε 5 και τα 0-300 σε 10 δευτερόλεπτα. Αν το δεξί πόδι παραμένει καρφωμένο στο πάτωμα, η Tourbillon φτάνει μετά από 25 δευτερόλεπτα από στάση, τα 380 χλμ./ώρα που είναι η τελική της ταχύτητα.
Η τελική σε… απλή λειτουργία, διότι αν το γαλλικό θηρίο έχει ενσωματωμένο το «Speed Key», η πίσω αεροτομή αλλάζει θέση και η τελική ταχύτητα φτάνει στα εξωπραγματικά 445 χλμ./ώρα! Ο τομέας στον οποίο η Bugatti δεν έχει πει κάτι, είναι η ταχύτητα φόρτισης.
H Tourbillon εφοδιάζεται με νέα ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, που είναι κατά 45% ελαφρύτερη από εκείνη της Chiron.
Καθώς το όνομά της προέρχεται από μία ελβετική εταιρεία που ξεχωρίζει στον τομέα της ωρολογοποιίας, δεν είναι έκπληξη το γεγονός πως στο εξίσου εντυπωσιακό εσωτερικό, έχουμε αναλογικές ενδείξεις.
Αλλά ο πίνακας οργάνων, που είναι από μόνος του ένα αριστούργημα, αποτελείται από 600 μέρη και είναι κατασκευασμένος κυρίως από τιτάνιο αλλά και με ψήγματα πολύτιμων λίθων όπως ζαφείρια και ρουμπίνια. Και αυτό το αριστούργημα, είναι μονίμως ορατό για τον οδηγό λόγω της ιδιαίτερης διάταξης του τιμονιού.
Στη κεντρική κονσόλα που είναι αντίστοιχη φιλοσοφίας, συναντάμε διακόπτες από αλουμίνιο αλλά κι ένα μοχλό από κρύσταλλο, που ενεργοποιεί τον κινητήρα.
Κι αν όλα αυτά δημιουργούν μία ξεχωριστή εικόνα που πάει κόντρα στο ψηφιακό σήμερα, αυτό διεισδύει στην καμπίνα μέσω μίας… κρυφής ψηφιακής οθόνης που βρίσκεται στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας και εφόσον απαιτηθεί, αλλάζει θέση, δίνοντας πρόσβαση σε λειτουργίες όπως το Apple CarPlay.
H Bugatti Tourbillon θα παραχθεί σε 250 κομμάτια, με το πρώτο εξ αυτών να παραδίδεται το 2026. Το μοντέλο που είναι ακόμα σε φάση δοκιμών εξέλιξης, θα κοστίζει 3.6 εκατομμύρια ευρώ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ