Bugatti Chiron L'Ultime: Αυτό είναι το 500ό και τελευταίο αντίτυπο του γαλλικού hypercar

Bugatti Chiron L'Ultime

Μετά από αμέτρητες εξατομικευμένες, ξεχωριστές one-off εκδόσεις που γιόρταζαν το τέλος της παραγωγής του γαλλικού hypercar, η L'Ultime είναι η τελευταία Chiron που βγήκε από το εργοστάσιο του Molsheim.

Έτσι, επίσημα πλέον, το εμβληματικό σπορ αυτοκίνητο του 21ου αιώνα της Bugatti που πήρε το όνομα του ένδοξου Μονεγάσκου οδηγού των Grands Prix Louis Chiron, έφτασε στο τέλος του οκτώ χρόνια μετά την παρουσίασή του στο Σαλόνι της Γενεύης το 2016.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτή που κάνει ξεχωριστή τη Chiron L'Ultime είναι η υπέροχη διχρωμία της, που συνδυάζει τις μπλε αποχρώσεις French Racing Blue και Atlantic Blue. Η πρώτη είναι το ένδοξο μπλε χρώμα που χαρακτήριζε τα γαλλικά αγωνιστικά αυτοκίνητα του μεσοπολέμου, από την εποχή που κάθε χώρα αγωνιζόταν με το δικό της χρώμα (η Βρετανία με πράσινο, η Ιταλία με κόκκινο κ.ο.κ.).

Ο χρωματισμός αυτός είναι ακριβώς εκείνος που είχε το πρωτότυπο της Γενεύης το 2016. Αλλά στην L'Ultime οι πλευρές του αυτοκινήτου έχουν με χειρόγραφη γραμμοσειρά τα ονόματα εμβληματικών εκδηλώσεων και περιοχών που σηματοδότησαν την οκτατή πορεία της Chiron.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για παράδειγμα, μεταξύ άλλων αναγράφεται η Γενεύη, το Paul Ricard (η πίστα που έγιναν οι δοκιμές εξέλιξης της Chiron), το Ehra-Lessien (όπου σημείωσε την τελική ταχύτητα των 440 km/h), το Chantilly (το σημείο που βρισκόταν συχνά το εκθεσιακό μοντέλο), καθώς και το Chateau Saint Jean και το Cape Canaveral όπου οι αγοραστές της Chiron την οδήγησαν στην τελική της ταχύτητα.

Μια ιδιαιτερότητα, αρκετά κραυγαλέα, της έκδοσης L'Ultime είναι η τεράστια επιγραφή '#500' στην πίσω πτέρυγα, αλλά και τα διακριτικά '500/500' στα καπάκια των ζαντών και '#500' στα καλύμματα του κινητήρα W16 των 8.0 λίτρων, που κάνουν σαφές ότι αυτό είναι το 500ό και τελευταίο αντίτυπο της Chiron. Επίσης, τους εξωτερικούς καθρέπτες κοσμεί σε αυτή την έκδοση η γαλλική σημαία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο πορτοκαλί ανακλαστήρες στα εμπρός φτερά αφήνουν την υπόνοια ότι ο ιδιοκτήτης της συλλεκτικής αυτής Chiron μπορεί να προέρχεται από τις ΗΠΑ. Η Bugatti δεν αποκαλύπτει ποιος είναι ο βαθύπλουτος συλλέκτης που την απέκτησε (ήδη), ούτε το ποσό το οποίο διέθεσε.

Μετά το τέλος της παραγωγής της Chiron, η Bugatti θα συνεχίσει να παράγει τα 99 αντίτυπα του roadster Mistral και τα 40 αντίτυπα της Bolide (αποκλειστικά για την πίστα) που τεχνικά βασίζονται στην πρώτη, ενώ αυτό το μήνα (Ιούνιο 2024) αναμένεται να παρουσιάσει το διάδοχο της Chiron, που ενδέχεται να έχει ατμοσφαιρικό κινητήρα V16.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ