Αυτή η Kawasaki έχει 16 κινητήρες, 48 κυλίνδρους και πάνω από 500 ίππους

kawasaki 48cyl

Η μοτοσικλέτα με τους περισσότερους κυλίνδρους στον κόσμο είναι άβολη και βαριά, κάνει θόρυβο και δεν είναι καθόλου πρακτική, ωστόσο κυκλοφορεί νόμιμα, έχοντας αποσπάσει βραβείο Guinness.

Είναι έργο ενός Βρετανού μηχανικού ονόματι Simon Whitelock. Ως βάση έχει χρησιμοποιηθεί μια παλιά Kawasaki 250 S1 της δεκαετίας του ’70, αλλά όπως διαπιστώνετε με τα ίδια σας τα μάτια, δεν τη θυμίζει καθόλου πια. Διαθέτει 16 κινητήρες με 3 κυλίνδρους ο καθένας και είναι συνολικά 4.200 κ.εκ.



kawasaki 48cyl b
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Που σημαίνει 48 κύλινδροι. Όμως για να είμαστε πιο ακριβείς στη μέτρηση, είναι στην πραγματικότητα 49, αφού υπάρχει ακόμα ένα δίχρονο μοτέρ 125 κ.εκ. ώστε να λειτουργεί ως κινητήρας εκκίνησης (μίζα). Το κιβώτιο ταχυτήτων προέρχεται από μια BMW k100, τα φρένα, αλλά και το τηλεσκοπικό πιρούνι, το οποίο έχει ενισχυθεί περαιτέρω για να αντέχει τα 600 περίπου κιλά που ζυγίζει το… «τέρας», έχουν μετακομίσει από Honda Goldwing.

Το σασί είναι το αρχικό Kawasaki, αν και έχει επιμηκυνθεί και τροποποιηθεί με… ενέσεις, για να είναι σε θέση να ανταπεξέλθει στο πρόσθετο βάρος. Εκεί που έπρεπε κανονικά να βρίσκεται το ρεζερβουάρ, υπάρχει απλά ένα κάλυμμα που κρύβει το σύστημα ανάφλεξης.



kawasaki 48cyl c

Ο Simon Whitelock δεν είναι πρωτάρης στις μετατροπές διτρόχων. Στο παρελθόν έχει πειράξει ουκ ολίγα. Ξεκίνησε με την αύξηση ενός κυλίνδρου σε 3κύλινδρο Kawasaki που το έκανε 4κύλινδρο και στη συνέχεια εμφάνισε μια 9κύλινδρη μοτοσικλέτα, η οποία αποτελούταν από τρία μοτέρ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στις αρχές του 2000 έφτασε η στιγμή για να αρχίσει να σχεδιάζει το μεγάλο project και το 2003 το παρουσίαζε δειλά δειλά παραέξω. Το «Tinker Toy», όπως είναι το όνομά του 48κύλινδρου κατασκευάσματος δεν είναι για να τρέχει, όμως μπορείς να κάνεις μια βόλτα στον δρόμο. Πρόσφατα δημοπρατήθηκε από την Bonhams, αλλάζοντας χέρια για 108.500 ευρώ!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ