Στα άκρα έφτασε η προσπάθεια αναβάθμισης μιας Porsche 356, η οποία απολαμβάνει πλέον τις υπηρεσίες ενός κινητήρα αεροσκάφους με χωρητικότητα 2,0 λίτρων και απόδοση 260 ίππων.
Για τους περισσότερους, η αναβάθμιση των προδιαγραφών ενός κλασικού αυτοκινήτου αποτελεί ιεροσυλία, πόσο μάλλον όταν το αυτοκίνητο αυτό αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας της Porsche και τον πρόγονο της εμβληματικής 911.
Ο λόγος φυσικά για την Porsche 356, η μηχανολογική συγγένεια της οποίας με τα ταπεινότερα μοντέλα της Volkswagen ανέκαθεν αποτελούσε αντικείμενο κριτικής.
BUY NOW
Αν κάτι έλειπε, λοιπόν, από το βιογραφικό της Porsche 356 ήταν η ακατέργαστη ισχύς, μιας και οι επίπεδοι κινητήρες της Volkswagen ήταν προφανές ότι δεν θα μπορούσαν να την προσφέρουν.
Έτσι, λοιπόν, ένας βελτιωτικός οίκος στη μακρινή Αυστραλία ανέλαβε την ισχυροποίηση των προδιαγραφών του γερμανικού sportscar, επιλέγοντας έναν… ανορθόδοξο τρόπο για να το πετύχει αυτό.
Ποιος είναι αυτός ο τρόπος; Η επιλογή ενός κινητήρα αεροσκάφους, ο οποίος βρήκε νέα στέγη και μια νέα αποστολή ώστε να υπηρετήσει. Με τρεις κυλίνδρους και χωρητικότητα 2,0 λίτρων, ο αστεροειδής κινητήρας φέρει την υπογραφή της Radial Motion και παρά το γεγονός ότι είναι ατμοσφαιρικό αποδίδει 260 ίππους.
Ισχύς υπεραρκετή για μια Porsche 356, η οποία φυσικά έχει προσαρμόσει και τις υπόλοιπες προδιαγραφές της στα νέα… αριθμητικά δεδομένα, στην προσπάθειά της να υποστηρίξει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους 260 ίππους του αστεροειδή κινητήρα.
Η άγνωστη στους περισσότερους Radial Motion ειδικεύεται στην εξέλιξη περιστροφικών κινητήρων, τους οποίους αξιοποιεί σε πολλές και διαφορετικές εφαρμογές.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ