Έρχεται το κορυφαίο Audi R8 όλων των εποχών

Audi R8 V10

Η Audi ετοιμάζει μια εξειδικευμένη έκδοση προδιαγραφών πίστας του R8 V10, την πρώτη της ιστορίας του, ως «αποχαιρετισμό» πριν περάσει -στην επόμενή του γενιά- στην αμιγή ηλεκτροκίνηση.

Το διθέσιο supercar που ο Jacky Ickx χαρακτήρισε «το αυτοκίνητο με την κορυφία συμπεριφορά στον κόσμο» ήρθε στο φως, με την πρώτη του γενιά, στο Σαλόνι του Παρισιού το 2006. Τότε έδινε την επιλογή δύο διαφορετικών κινητήρων: του V8 4.2 FSI και του V10 5.2 FSI. Το 2011 ακολούθησε η κορυφαία έκδοση GT και το 2012 το R8 Plus.

Η έκδοση GT του R8 της πρώτης γενιάς αποκαλύφθηκε το 2011
Η έκδοση GT του R8 της πρώτης γενιάς αποκαλύφθηκε το 2011
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η έκδοση με τον κινητήρα V8, όμως, εγκαταλείφθηκε με τη δεύτερή του γενιά το 2015, και η έκδοση V10 Plus μετονομάστηκε σε V10 Performance Quattro, με αύξηση της ισχύος της στους 612 ίππους.

Η έκδοση Spyder του R8 V10 GΤ του 2011
Η έκδοση Spyder του R8 V10 GΤ του 2011

Καμία, όμως, από όλες τις εκδόσεις του R8 δεν είχε προδιαγραφές πίστας - όπως πολυάριθμοι ανταγωνιστές του. Η Porsche είχε κατασκευάσει από χρόνια την 911 GT3, η Lamborghini δημιούργησε τις εκδόσεις Performante και STO της Huracan, και η McLaren την 765LT της 720S.

Για την Audi, όμως, αυτό σύντομα θα αλλάξει. Η εταιρεία του Ingolstadt επιβεβαίωσε πριν λίγο καιρό, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του καινούριου, πισωκίνητου R8 Performance RWD ότι «αναμφίβολα θα έρθουν κι άλλα αυτοκίνητα από την πλατφόρμα του R8 αυτής της γενιάς» και ότι «έχουμε πολλές ιδέες για να πάρουμε το μέγιστο από τη διάρκεια ζωής αυτού του μοντέλου».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η τρέχουσα γενιά του Audi R8
Η τρέχουσα γενιά του Audi R8

Σύμφωνα με τον βρετανικό Τύπο, η Audi αφήνει να εννοηθεί ότι σκοπεύει να αναβιώσει το R8 GT V10, την κορυφαία έκδοση της πρώτης γενιάς (με 30 επιπλέουν ίππους, 100 λιγότερα κιλά και μεγάλη πίσω πτέρυγα), το οποίο κατασκευάστηκε σε μόλις 333 αντίτυπα.

Η παρουσίασή του προσανατολίζεται για το Φθινόπωρο του 2022, ενός αυτοκινήτου θα αποτελέσει το κύκνειο άσμα του R8 V10 μέχρι το τέλος ζωής της τρέχουσας, δεύτερης γενιάς του R8, και της εποχής του με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ