Το εικονιζόμενο μοντέλο είναι η εξέλιξη του πρωτότυπου Vision M Next concept και ο φυσικός διάδοχος της BMW i8, αλλά όπως όλοι καταλαβαίνουμε πια, δεν έφτασε ποτέ στην παραγωγή… μπαίνοντας στο ράφι.
Ο επικεφαλής του σχεδιαστικού κέντρου της γερμανικής εταιρείας, Domagoj Dukec, έδωσε στη δημοσιότητα τα σκίτσα του ακυρωμένου project. Δήλωσε πως για την ολοκλήρωσή του, χρειάστηκαν λιγότερο από 12 μήνες (για την κατασκευή του εξωτερικού, αλλά και του εσωτερικού). Και σημαντικό ρόλο σε αυτό, έπαιξε η χρήση του carbon monocoque πλαισίου από την i8.
Διακρίνουμε ένα καλαίσθητο και φυσικά ελκυστικό σπορ σχήμα με δυναμικές γραμμές και επιθετικά φωτιστικά σώματα στο εμπρός μέρος. Η μεγάλη μάσκα πλαισιώνεται με αντίστοιχα ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα. Στο πλάι, υπάρχουν επίσης μεγάλες εισαγωγές αέρα τόσο χαμηλά όσο και ψηλά στο αμάξωμα, ενώ πίσω ξεχωρίζουν τα λεπτά μακρόστενα σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα και το τριπλό παρμπρίζ.
BUY NOW
Πληροφορίες σχετικά με τα μηχανικά μέρη της Ι16, δεν έχουν ανακοινωθεί. Από τις αναφορές που είχαν γίνει το 2020, ενδεχομένως θα χρησιμοποιούσε το plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης του προκατόχου της. Αν και βέβαια με βελτιωμένη αυτονομία και ισχύ.
Πιθανώς η ιπποδύναμη του υπερτροφοδοτούμενου 4κύλινδρου κινητήρα μαζί με τους ηλεκτροκινητήρες να κυμαινόταν στους 600 ίππους περίπου, ενώ η ηλεκτρική αυτονομία θα ξεπερνούσε τα 96 χιλιόμετρα.
Τελικά από ότι φάνηκε να εννοηθεί, καθοριστικό παράγοντα που δεν προχώρησε το εν λόγω έργο, ήταν η πανδημία από τον Covid-19. Ο Dukec είπε πως παρά τις προσπάθειές τους, οι εργασίες δυστυχώς έπρεπε να σταματήσουν, διότι ο κόσμος το 2020 άλλαξε. Ωστόσο παραμένει αισιόδοξος για το μέλλον, λέγοντας ότι πάντα υπάρχει κάτι νέο που περιμένει κάπου στη γωνία.