Ξεκίνησε η εμπορική διάθεση της νέας Σειράς 5 Touring στην Ελλάδα, της πρακτικότερης έκδοσης του δημοφιλούς μοντέλου.
Δεν έχουν περάσει λίγα 24ωρα από την παγκόσμια παρουσίαση της νέας Σειράς 5 Touring και η εγχώρια αντιπροσωπεία της BMW προχώρησε σε ανακοίνωση τιμών των ηλεκτρικών εκδόσεων της. Αργότερα, θα ακολουθήσουν αυτές για τις εκδόσεις βενζίνης, πετρελαίου και plug-in hybrid.
Σε σχέση με τον προκάτοχό της, η νέα γενιά της Touring είναι 97 χλστ. μακρύτερη (5.060 χλστ.), 32 χλστ. φαρδύτερη (1.900 χλστ.) και 17 χλστ. ψηλότερη (1.515 χλστ.). Σύμφωνα με την BMW, προσφέρει και το μεγαλύτερο μεταξόνιο της κατηγορίας με 2.995 χλστ. (+20 χλστ. σε σχέση με πριν).
BUY NOW
Σχεδιαστικά, οι διαφορές σε σχέση με την 4θυρη μπερλίνα επικεντρώνονται από τη μεσαία κολόνα και πίσω, με τα στοιχεία του τελευταίου να αναδεικνύουν το πλάτος του νέου μοντέλου. Οι στάνταρ τροχοί παραμένουν 18 και 19 ιντσών ανάλογα με την έκδοση, ενώ προαιρετικά μπορούν να φτάσουν τις 21 ίντσες.
Ο δυναμικός χαρακτήρας της νέας BMW Σειρά 5 Touring μπορεί να ενισχυθεί περαιτέρω με τα πακέτα M Sport, M Sport Pro και M Carbon Exterior. Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται προς το παρόν η ηλεκτρική i5 M60 xDrive που φέρει στάνταρ τα αεροδυναμικά βοηθήματα, υποδηλώνοντας τις δυνατές επιδόσεις που διαθέτει.
Οι χώροι που προσφέρει είναι μεγαλύτεροι σε σχέση με το παρελθόν, με τον αυτόν για τις αποσκευές να κυμαίνεται από τα 570 έως τα 1,700 λίτρα, ανάλογα με τη θέση της πλάτης του πίσω καθίσματος.
Οι εκδόσεις κινητήρα που κάνει ντεμπούτο η νέα Σειρά 5 Touring της BMW στην ελληνική αγορά είναι οι δύο ηλεκτρικές. Η πισωκίνητη i5 eDrive Touring έχει ηλεκτρομοτέρ μέγιστης απόδοσης 340 ίππων και 430 Nm, σε λειτουργία Sport Boost ή ενεργοποιώντας το Launch Control. Οι επιδόσεις που χαρίζει το σύστημα είναι πολύ καλές, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται από στάση σε 6,1 δλ. και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 193 χλμ./ώρα (120 mph).
Η κορυφαία τετρακίνητη έκδοση M60 xDrive διαθέτει ένα ηλεκτρομοτέρ σε κάθε άξονα, αποδίδοντας συνολικά 601 ίππους και ροπή 820 Νm με Μ Launch Control ή με M Sport Boost. Η μέτρηση 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί μόλις 3,9 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 230 χλμ./ώρα.
Η αυτονομία που χαρίζει το πακέτο μπαταριών των 81,2 kWh, σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP, είναι 483-560 χλμ. για την eDrive40 και 445-506 χλμ. για την κορυφαία M60 xDrive. Ο ενσωματωμένος φορτιστής έχει ισχύ 11 kW, προαιρετικά υπάρχει και 22άρης, και μπορεί να φορτίσει πλήρων την μπαταρία σε 8μιση ώρες. Σε ταχυφορτιστή ισχύος 205 kW, η φόρτιση από το 10% έως το 80% διαρκεί 30 λεπτά.
H ελληνική αντιπροσωπεία της BMW προχώρησε σε ανακοίνωση τιμής για τις ηλεκτρικές εκδόσεις, με την i5 eDrive40 Touring να κοστίζει 80.796 ευρώ και την κορυφαία i5 M60 xDrive Touring 108.600 ευρώ.