Η Stellantis ανακοίνωσε τα πλάνα της για την παραγωγή των μελλοντικών μοντέλων της ιταλικής μάρκας.
Παρότι ο Όμιλος δεν έχει πια στο τιμόνι τον Carlos Tavares, ακόμα ακολουθεί το δόγμα του, που θέλει την «ειρήνη» με την ιταλική κυβέρνηση και την ψήφο εμπιστοσύνης στις γραμμές παραγωγής επί ιταλικού εδάφους. Κι αυτό το δόγμα υποστηρίζεται και από τις δηλώσεις του Jean-Philippe Imparato, COO για τη Γηραιά Ήπειρο. Πάμε λοιπόν να δούμε ποια είναι τα πλάνα για τη Fiat.
Ξεκινώντας από το Pandina, που ήρθε τον περασμένο Φεβρουάριο. Την τελευταία εκδοχή του δημοφιλούς Panda, που μέχρι το 2030 θα έχει νέα γενιά, που θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα STLA Small, θα είναι αμιγώς ηλεκτρική και θα είναι made in Italy.
BUY NOW
Όσο για το Fiat 500, ως γνωστόν η μειωμένη ζήτηση έφερε και διακοπές στην παραγωγή της ηλεκτρικής βερσιόν, του 500e. Όμως η τοποθέτηση νέας μπαταρίας, η ίδια που χρησιμοποιείται στο Fiat Grande Panda (πρώτη φωτογραφία), αναμένεται να κατεβάσει την τιμή απόκτησης και να δώσει νέα πνοή στις πωλήσεις. Η επόμενη γενιά θα αργήσει, πήρε από τώρα διετή παράταση και αναμένεται το 2030 αλλά για να «γεφυρωθεί» η απόσταση, θα έρθει μέσα στο 2025 το 500 MHEV.
Κοιτώντας λίγο πιο μακριά, συγκεκριμένα το 2027, θα έχουμε ανανέωση του Fiat Ducato. Αυτή δεν θα αφορά μόνο την εμφάνιση αλλά και τα κινητήρια σύνολα. Με τη νέα γενιά, να έρχεται το 2030. Το μοντέλο αυτό θα παράγεται πλέον στο εργοστάσιο της Atessa, στη Νότιο-Ανατολική Ιταλία, κι όχι στην Τουρκία.
Αντίθετα, ενώ όλα τα προαναφερθέντα μοντέλα θα παράγονται στη γειτονική χώρα, τόσο το επόμενο Multipla όσο και το αβάφτιστο ακόμα fastback SUV που έχει στα σκαριά η Fiat, θα κατασκευάζονται στο Μαρόκο.