Η νέα Maserati GT2 Stradale, που έκανε πρεμιέρα στη φετινή Monterey Car Week, είναι ένα αμάγλαμα της αγωνιστικής GT2 και της εμβληματικής MC20.
Η Maserati θέλησε με τη GT2 Stradale να δημιουργήσει έναν «ύμνο» στη σπορ οδήγηση, συνδυάζοντας τα χαρακτηριστικά της GT2 -που δημιουργήθηκε για την επιστροφή της μάρκας στους αγώνες GT- και του στιλάτου supercar MC20.
Έτσι, είχε ήδη μια εξαιρετική βάση για να εξελίξει ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει το καλύτερο από τους αγώνες και την μαζική παραγωγή. Το πέτυχε αυξάνοντας την ισχύ στους 640 ίππους (10 hp περισσότεροι από την MC20), μειώνοντας το βάρος κατά 60 κιλά και εξελίσσοντας την αεροδυναμική του αμαξώματος.
BUY NOW
Έτσι, η Maserati GT2 Stradale ξεπερνά σε τελική ταχύτητα τα 320 km/h, ενώ τα πρώτα 100 km/h έρχονται σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα. Όμως, πέραν των επιδόσεων, η ιταλική εταιρεία θέλησε παράλληλα να δώσει την οδηγική αίσθηση ενός καθαρόαιμου αγωνιστικού αυτοκινήτου.
Mε αυτή τη φιλοσοφία εξελίχθηκε και το σασί και η ανάρτησή της, και φυσικά δημιουργήθηκε και ο σχεδιασμός της Maserati GT2 Stradale - η οποία προσφέρει ευρύτατες δυνατότητες εξατομίκευσης με τις αποκλειστικές επιλογές της Fuoriserie.
Στην παγκόσμια πρεμιέρα της Maserati GT2 Stradale στο The Quail της Monterey Car Week, το παρόν έδωσαν επίσης δύο άλλα εντυπωσιακά αυτοκίνητα με το σήμα της τρίαινας: το MC20 Icona, που έκανε το ντεμπούτο του στη Βόρεια Αμερική, και το MCXtrema, το οποίο εμφανίστηκε στη Laguna Seca με την παράδοση του πρώτου μοντέλου της Maserati στην πίστα.
Το MC20 Icona, που παρουσιάστηκε φέτος τον Ιούνιο, είναι μια ειδική σειρά που δημιουργήθηκε για να γιορτάσει την 20ή επέτειο από την επιστροφή της εταιρείας στους αγώνες GT, με την MC12. Είναι μια σπάνια έκδοση μόνο 20 αντιτύπων, με το χαρακτηριστικό κυανόλευκο χρωματισμό, που αποτίει φόρο τιμής στην αγωνιστική MC12 Stradale του 2004.
Το MCXtrema, μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του το 2023, ήρθε και πάλι στο προσκήνιο χάρη στην εκδήλωση για την παράδοση του πρώτου από τα 62 αντίτυπά του, στην πίστα της Laguna Seca. Πρόκειται για ένα supercar αποκλειστικά για χρήση στην πίστα, με 730 ίππους.