Αυτό είναι το νέο υβριδικό σύστημα της Toyota

Toyota e-smart Hybrid

Με ένα νέο υβριδικό σύστημα κίνησης εφοδιάζει η Toyota ένα αστικών διαστάσεων SUV, το οποίο και προσφέρει στην ιαπωνική αγορά, γεγονός που προαναγγέλλει… εξελίξεις και στην ευρωπαϊκή γκάμα της.

Ένα ακόμα «όπλο» έρχεται να προσθέσει στο υβριδικό της οπλοστάσιο η Toyota, το οποίο της επιτρέπει να προσεγγίσει ακόμα περισσότερο τη φιλοσοφία ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου τετράτροχου.

Η αρχή γίνεται από το άγνωστο στην ευρωπαϊκή αγορά Toyota Raize, το οποίο αποτελεί ένα αστικού χαρακτήρα SUV με τις διαστάσεις και την… τετράγωνη σχεδιαστική λογική του Suzuki Vitara.

Toyota e-smart Hybrid
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

To Toyota Raize, το οποίο διατίθεται στην ιαπωνική αγορά, προσφέρεται πλέον με ένα νέο υβριδικό σύνολο, το οποίο ονομάζεται e-Smart και αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο η ιαπωνική φίρμα προσέγγιζε μέχρι σήμερα τη συγκεκριμένη τεχνολογία.

Ειδικότερα, το e-Smart της Toyota αποτελείται από έναν θερμικό κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα, με τον πρώτο ωστόσο να μην συνδέεται με τους τροχούς και να λειτουργεί κατά αποκλειστικότητα σε ρόλο γεννήτριας.

Επί της ουσίας, λοιπόν, έχουμε να κάνουμε με μια ηλεκτροκίνητη πρόταση, η οποία ωστόσο δεν διαθέτει μεγάλης χωρητικότητας μπαταρίας, μιας και η απαιτούμενη ηλεκτρική ενέργεια παράγεται σχεδόν την ίδια χρονική στιγμή από τον κινητήρα βενζίνης.

Toyota e-smart Hybrid

Ο τελευταίος είναι χωρητικότητας 1,2 λίτρου, ενώ η απόδοσή του φτάνει τους 82 ίππους και τα 105 Nm ροπής. Αντιστοίχως, το ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο είναι επιφορτισμένο με την κίνηση του αυτοκινήτου, αποδίδει 106 ίππους και 170 Nm ροπής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για την προσωρινή αποθήκευση της ηλεκτρικής ενέργειας, το Toyota Raize εφοδιάζεται με μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 4,3 Αh, την ίδια στιγμή που η δεξαμενή καυσίμου δεν ξεπερνά πλέον τα 33 λίτρα.

Σύμφωνα με την ιαπωνική φίρμα, η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου του Raize φτάνει τα 3,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, επίδοση που δεν απέχει σημαντικά από εκείνη του κλασικού Hybrid Synergy Drive της Toyota.

Σε ό,τι αφορά στην τιμή του υβριδικού Toyota Raize e-smart, αυτή ξεκινά λίγο πάνω από τα 16.000 ευρώ στην τοπική αγορά της Ιαπωνίας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ