Με εμφάνιση που παντρεύει την κομψότητα και τον δυναμισμό, hi-tech και πλήρως ψηφιακό χαρακτήρα, αλλά και μια μεγάλη γκάμα υβριδικών κινητήρων, το ολοκαίνουριο Austral ανακατεύει την τράπουλα στα μικρομεσαία SUV.
Μετά από μια μακροσκελή προωθητική καμπάνια με αρκετές teaser φωτογραφίες, η Renault αποκάλυψε με κάθε επισημότητα το μοντέλο που παραλαμβάνει τα σκήπτρα από το Kadjar, το Austral.
Το ολοκαίνουριο SUV της γαλλικής εταιρείας παίρνει θέση στην καρδιά της μικρομεσαίας κατηγορίας δίπλα στα επίσης νεοαφιχθέντα Megane E-Tech Electric και Arkana, και ενσαρκώνει τη φιλοσοφία “Nouvelle Vague” για τη μετεξέλιξη του brand σε εταιρεία ορόσημο στους τομείς της τεχνολογίας, της βιωσιμότητας και των διασυνδεδεμένων υπηρεσιών.
BUY NOW
Οι παραγγελίες για το ολοκαίνουριο Austral θα εκκινήσουν στα μέσα του τρέχοντος έτους, για να ακολουθήσουν οι παραδόσεις το ερχόμενο Φθινοπώρου.
Ραχοκοκαλιά του κομψού SUV αποτελεί το τελευταίο επιστέγασμα συνεργασίας της συμμαχίας “Alliance’, η πλατφόρμα CMF-CD, με το μήκος του μοντέλου να φτάνει τα 4,51 μέτρα, το το ύψος τα 1,62 μ. και το πλάτος τα 1,83 μ., την ίδια ώρα που το μεταξόνιο ανέρχεται σε 2,67 μ. συνδράμοντας στη διαμόρφωση ενός ιδιαίτερα ευρύχωρου εσωτερικού.
Το τμήμα design της Renault χάρισε στο Austral έναν ξεχωριστό χαρακτήρα, παντρεύοντας δυναμισμό και κομψότητα. Το ανάγλυφο καπό ορίζει τον δυναμικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου, στεγάζοντας από κάτω του την κομψή μάσκα η οποία διατρέχεται από μια χρωμιωμένη επιμήκη λωρίδα για τη γεφύρωση των ενσωματωμένων LED φωτιστικών σωμάτων. Aυτά φέρουν το γνώριμο σχήμα “C” και εφοδιάζονται με πολυλειτουργικό φωτισμό σε τρεις διαθέσιμες εκδόσεις Pure LED Vision, Adaptive LED Vision και Matrix LED Vision.
Το νέο λογότυπο “Nouvel R” της Renault σηματοδοτεί τον upmarket προσανατολισμό του brand, και οι δυναμικές εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα παρέχουν επιπλέον δόσεις… αθλητικότητας, μεριμνώντας παράλληλα για την ικανοποίηση των αεροδυναμικών επιταγών.
Στο προφίλ του Austral δεσπόζουν οι 20άρες ζάντες, χωρίς όμως να επισκιάζουν τις κοφτές γραμμώσεις στις θύρες, αλλά και τα φουσκωμένα πίσω φτερά.
Στο πίσω μέρος πρωταγωνιστεί το μοτίβο των φωτιστικών σωμάτων, που μολονότι υιοθετούν την αισθητική αυτών του Captur, το πάνω μέρος τους προβάλλει προτεταμένο, φτάνοντας έως το λογότυπο της Renault.
Το πλήθος επιλογών εξατομίκευσης βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα της εταιρείας, και ως εκ τούτου το Austral προσφέρεται σε 7 επιλογές χρωμάτων, τα Glacier White, Pearl, White, Flame Red, Iron Blue, Diamond Black, αλλά και το καινούριο Shale Grey. Όσοι ακόμα, επιλέξουν, την έκδοση Esprit Alpine θα μπορούν να κοσμήσουν το αυτοκίνητό τους με το χρώμα Satin Shale Grey που προσδίδει στο Austral ακόμα πιο brutal χαρακτήρα.
Όλες οι “πλούσιες” εκδόσεις εξοπλισμού διατίθενται με μαύρη οροφή, ένα χρώμα (Diamond Black) που απαντάται μεταξύ άλλων και στον μπροστινό προφυλακτήρα και τα καλύμματα των καθρεπτών.
Στο εσωτερικό μεγάλο highlight είναι το ζεύγος οθονών OpenR που παίρνει θέση ανάμεσα στις μεγαλύτερες οθόνες της αυτοκινητοβιομηχανίας, κατασκευασμένο από αλουμινοπυριτικό γυαλί, με μεγάλη ανθεκτικότητα σε γρατσουνιές και προσαρμοστικότητα στις ακτίνες του φωτός που διεισδύουν στην καμπίνα.
Ειδικότερα, ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων φτάνει τις 12,3” (1.920 x 720), και η οθόνη του συστήματος πολυμέσων τις 12” (βασική έκδοση 9,0”), ενώ υπάρχει και προαιρετικό Head-Up Display 9,3”.
Η παραμετροποίηση βρίσκεται στο οπλοστάσιο του συστήματος με τέσσερις επιλογές Classic, Navigation, Zen (μινιμαλ) και Road (απεικόνιση οδών κ.ο.κ.). Φυσικά δεν απουσιάζει το κεντρικό υποβραχιόνιο, οι επιφάνειες φόρτισης κινητού τηλεφώνου, αλλά και οι θύρες USB-C.Τον premium προσανατολισμό του Austral υποδεικνύουν και οι επενδύσεις, παρουσία δέρματος, Alcantara, αλλά και άλλων υλικών με μαλακή υφή.
Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν 27,4 εκ. χώρου για τα γόνατά τους και πάνω από 90 εκ. για το κεφάλι τους, την ίδια ώρα που η πρόσβαση στην καμπίνα γίνεται άκοπα, χάρη στο άνοιγμα των 67,6 και 57,7 εκ. για τις μπροστινές και πίσω πόρτες αντίστοιχα. Πλήθος μεταφορικών αναγκών ικανοποιεί και το πορτπαγκάζ με χωρητικότητα 500 λτ. που φτάνει τα 575 λτ. στις εκδόσεις με τα συρόμενα καθίσματα.
Το ολοκαίνουριο Austral διατίθεται σε μια μεγάλη γκάμα κινητήρων βενζίνης, με κορυφαίο τον ολοκαίνουριο πλήρως υβριδικό E-Tech των 200 ίππων και 410 Nm. Σημειώνεται ότι ο εν λόγω κινητήρας είναι διαθέσιμος και σε μια λιγότερη ισχυρή έκδοση των 160 PS.
Το σύστημα αποτελείται από έναν 1.200αρη των 128 PS και 200 Nm, δύο ηλεκτροκινητήρες, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 1,7 kWh και ένα πρωτοποριακό 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με τις δύο σχέσεις να αφορούν την κίνηση του μοντέλου με ηλεκτρική ενέργεια, και τις υπόλοιπες πέντε σε υβριδικό καθεστώς.
Η ισχυρότερη έκδοση επιταχύνει από τα 80 στα 120 χλμ. σε 5,9 δλ., με την τεχνολογία ανάκτησησης ενέργειας να επιτρέπει την πραγμάτωση του 80% των μετακινήσεων εντός της πόλης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Σύμφωνα με τη Renault η κατανάλωση περιορίζεται σε 4,6 λτ./100 χλμ. Και οι εκπομπές CO2 περιορίζονται σε 105 γρμ./χλμ.
Παράλληλα, κάνει παρθενική εμφάνιση ο ήπιας υβριδικός (48V) 1.200αρης 3κύλινδρος των 130 PS με 48βολτη τεχνολογία, ενώ υπάρχει και μια micro-hybrid έκδοση 12V με έναν 1.300αρη 4κύλινδρο άμεσου ψεκασμού των 140 (μηχανικό κιβώτιο) ή 160 ίππων (με X-Tronic αυτόματο).
Η Renault επίσης έχει δώσει έμφαση και στην οδική συμπεριφορά, εφοδιάζοντας το Austral με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, για τον συνδυασμό σπορ και καθημερινής οδήγησης, ενώ ο μικρός κύκλος στροφής (10,1 μ.) επιτρέπει άκοπη περιήγηση εντός της αστικής ζούγκλας.
Πλήρης τέλος είναι και η δέσμη συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης, συμπεριλαμβανομένων των εξής: Adaptive Cruise Control, Active Driver Assist, Lane Centering. Automatic Speed Adaption, 3D κάμερα 360 μοιρών, Blind Sport Warning, Lane Keeping Assist, Rear Cross Traffic Alert και Occupant Safe Exit.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ