Αν και είναι το λιγότερο ισχυρό μέρος της οικογένειας GR Sport της Toyota το Copen GR Sport μάλλον καταφέρνει να κερδίσει το ίδιο εύκολα.
Το Toyota Copen GR Sport είναι ένα μοντέλο άγνωστο στο ευρύ ευρωπαϊκό κοινό καθώς πωλείται αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας ως μοντέλο της ιδιαίτερα δημοφιλούς κατηγορίας αυτοκινήτων πόλης «kei».
Το Copen ήταν διαθέσιμο για μια περίοδο πριν από αρκετά χρόνια και στην Ευρώπη, ως Daihatsu, μέχρι που η ιαπωνική εταιρεία αποφάσισε να αποσυρθεί από την Γηραιά Ήπειρο. Ωστόσο κανένα Daihatsu Copen δεν είχε δεχτεί τις περιποιήσεις της Gazoo Racing με το Copen GR Sport να αποτελεί παράλληλα και το πρώτο μοντέλο που φέρει τα σήματά της.
BUY NOW
Το Copen GR Sport, το οποίο εξακολουθεί να κατασκευάζεται στην Ιαπωνία από την Daihatsu, έχει δεχτεί αλλαγές από τους ανθρώπους της Gazoo Racing, αλλαγές που δεν μένουν μόνο στην επιφάνεια.
Αναφορικά με το αμάξωμα οι διαφορετικοί προφυλακτήρες σε σχέση με το στάνταρ Copen είναι και εκείνοι που αλλάζουν την εικόνα του ιαπωνικού roadster προσδίδοντας το απαραίτητο σπορ ύφος, σε συνδυασμό με τις μαύρες γρίλιες αλλά και τα σήματα της Gazoo Racing. Ο εμπρός προφυλακτήρας φροντίζει επίσης για την πιο αποδοτική ψύξη του μικρού κινητήρα και την βελτίωση της αεροδυναμικής.
Η εικόνα ολοκληρώνεται από τα ειδικής σχεδίασης LED φωτιστικά σώματα στο εμπρός και το πίσω μέρος αλλά και τις σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου που προέρχονται από την BBS.
Οι σημαντικότερες μετατροπές αφορούν την ενίσχυση της στιβαρότητας του λιλιπούτειου ανοιχτού αμαξώματος με μπάρες που έχουν τοποθετηθεί στο πάτωμα του Copen GR Sport. Οι αλλαγές συνεχίζονται και στον τομέα της ανάρτησης όπου τα στάνταρ ελατήρια έχουν δώσει τη θέση τους σε άλλα που εξελίχθηκαν ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο και έχουν διαφορετική σκληρότητα.
Τα ελατήρια συνδυάζονται παράλληλα με νέα αμορτισέρ που έχουν διαφορετικό set up με την Gazoo Racing να προχωρά σε αλλαγές και στην ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού με στόχο να προσφέρει καλύτερη αίσθηση στον οδηγό. Στον εμπρός άξονα κίνησης και στάνταρ στην έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο υπάρχει και ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Όπως προκύπτει και από τις παραπάνω αλλαγές η δυναμική συμπεριφορά ήταν εκείνη που απασχόλησε περισσότερο την Gazoo Racing και όχι οι επιδόσεις που προσφέρει ο μικρός υπεροφοδτούμενος κινητήρας των 660 κ.εκ. και 63 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων είτε με αυτόματο CVT.
Οι αλλαγές ωστόσο συνεχίζονται και στο εσωτερικό με τα στάνταρ καθίσματα να έχουν αντικατασταθεί από άλλα της Recaro, ενώ και το τιμόνι έχει δώσει τη θέση του σε ένα της Momo. Τέλος, ο φωτισμός του πίνακα πληροφοριών είναι κόκκινο ενώ στο ίδιο χρώμα είναι οι βελόνες του ταχύμετρου, του στροφόμετρου και του δείκτη βενζίνης.
Η τιμή του εισαγωγικού στη γκάμα της Gazoo Racing μοντέλου της Toyota ξεκινά στην Ιαπωνία από τα 16.230 ευρώ.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ