Η δεύτερη γενιά του δημοφιλούς ιαπωνικού compact crossover θα παρουσιαστεί μέσα στο 2023 και θα είναι καθολικά βελτιωμένο.
Τα αυτοκίνητα εξέλιξης της νεάς γενιάς του Toyota C-HR κυκλοφορούν με καμουφλάζ ανά την υφήλιο και περνάνε διάφορες δοκιμασίες, με τις τελευταίες πληροφορίες να αναφέρουν ότι αυτή την περίοδο βρίσκονται ορισμένα αυτοκίνητα στο Παλιό 'Ring για δοκιμές.
Η αποκάλυψη της νέας γενιάς θα πραγματοποιηθεί σε μερικούς μήνες και η πολύ καλή εμπορική πορεία που έχει διαγράψει η υπάρχουσα γενιά σε πολλά σημεία του πλανήτη, υποδηλώνει ότι το νέο μοντέλο δεν θα απομακρυνθεί αρκετά από την δυναμική εικόνα του προκατόχου του.
BUY NOW
Το παρουσιαστικό των καμουφλαρισμένων αυτοκινήτων δεν απέχει αρκετά από αυτό του C-HR Prologue που είχαμε δει πριν μερικούς μήνες, πράγμα που σημαίνει ότι διαθέτει ακόμα πιο δυναμικές αναλογίες.
Τα νέα φώτα LED θα είναι πιο λεπτα και σε σχήμα C, με το εμπρός μέρος να χαρακτηρίζεται από την μεγάλη κεντρική εισαγωγή αέρα hammerhead. Οι γυάλινες επιφάνειες έχουν μεγαλώσει και οι κρυφές πίσω χειρολαβές της πρώτης γενιάς θα αντικατασταθούν από αναδυόμενες.
Πίσω ξεχωρίζουν τα έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα, τόσο στην οροφή όσο και στο τελείωμα της πέμπτης πόρτας, καθώς και τα νέα φώτα LED με αντίστοιχη φωτεινή υπογραφή που διατρέχει όλο το πλάτος της πόρτας.
Στο εσωτερικό, η καμπίνα θα αναθεωρηθεί πλήρως και θα δωθεί έμφαση σε υλικά υψηλότερης ποιότητας και αναβάθμιση της ψηφιακής τεχνολογίας. Οι χώροι θα είναι μεγαλύτεροι και τα μεγαλύτερα παράθυρα θα χαρίσουν περισσότερο φως στην καμπίνα σε σχέση με το παρελθόν.
Η Toyota έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι το νέο C-HR δεύτερης γενιάς θα διατεθεί και ως plug-in hybrid για πρώτη φορά, ταυτόχρονα με τις full hybrid πέμπτης γενιάς (1.8 με 140 ή 2.0 με 197 ίππους).
Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης του νέου C-HR θα προέρχεται από το νέο Prius και αποτελείται από έναν 2λιτρο κινητήρα βενζίνης που αποδίδει 153 ίππους και 190 Nm, που συνδυάζεται με ένα νέο ηλεκτρομοτέρ/γεννήτρια 164 ίππων και 208 Nm. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 224 ίππους και η δύναμη περνά στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου τύπου e-CVT.
Η νέα μπαταρία που φέρει η τρίτη γενιά του Plug-in Hybrid συστήματος κίνησης έχει 50% μεγαλύτερη χωρητικότητα (13,6 kWh) και καλύτερη διαχείριση της ενέργειας σε σχέση με το παρελθόν, και σύμφωνα με το εργοστάσιο θα προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία κοντά στα 70 χλμ.
Το νέο Toyota C-HR αναμένεται να παρουσιαστεί στην Ευρώπη σύντομα, με την παραγωγή και τις πωλήσεις να ξεκινούν μέσα στην χρονιά που διανύουμε.