Η τάση που υπάρχει στην αγορά για αλλαγή ενός οχήματος που χρησιμοποιεί θερμικό κινητήρα σε ηλεκτρικό, δεν αφορά μόνο τα αυτοκίνητα και ιδού η απόδειξη σε δίτροχο.
Το μοτοποδήλατο Peugeot 103 μπορεί υπό ορισμένες προϋποθέσεις να αλλάξει λοιπόν ριζικά, με 349 ευρώ μονάχα! Εξαρτάται από το φορολογητέο εισόδημα και για τους επαγγελματίες ανάλογα με τις ζώνες εκπομπών ρύπων. Διότι κατά τα άλλα, το κόστος κυμαίνεται στη Γαλλία από τα 949 έως τα 2.049 ευρώ.
BUY NOW
Βέβαια η εταιρεία σύντομα θα αναβιώσει το ιστορικό μηχανάκι με το SPx, το οποίο εμπνέεται από αυτό και θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Εμείς αναφερόμαστε στο πρωτότυπο του είδους που παράγεται από το 1971. Και συγκεκριμένα σε ένα από τα τελευταία που κατασκευάστηκαν εν έτει 2017, όπως αυτό που αποφάσισε να μετατρέψει με το kit της, η Noil.
Η μπαταρία στερεώνεται στη σχάρα αποσκευών και το βάρος της είναι 8 κιλά. Όσο εύκολα τοποθετείται (plug-and-play), άλλο τόσο εύκολα αφαιρείται κιόλας. Διευκρινίζουμε πως αφορά μια πλήρως αναστρέψιμη διαδικασία. Οι μόνες περιπτώσεις που δεν μπορεί να εγκατασταθεί είναι τα Peugeot 103 RCX (ή 103 Racing) και το Peugeot 103 Chrono. Όμως είναι κατάλληλο για τα Peugeot 101, 102, 104 και 105.
Το «e-103» έχει ισχύ 1,9 ίππων, όσο ήταν δηλαδή η ιπποδύναμη του μοτοποδηλάτου στην αρχή της καριέρας του. Ικανή παρόλα αυτά για να προσφέρει ταχύτητα έως 45 χλμ./ώρα. Η αυτονομία με την μπαταρία χωρητικότητας 1,4 kWh είναι μεταξύ 45 και 60 χιλιομέτρων. Η φόρτιση σε οικιακή πρίζα πραγματοποιείται σε 4 ώρες.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ