Αυτοκίνητα υδρογόνου Made in Turkey -Η νέα μπίζνα του Ερντογάν

togg t10x 12 erdogan

Η εμπορική επιτυχία που σημειώνει το Togg T10X έχει ανοίξει την όρεξη της αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία εργάζεται πάνω σε μια νέα τεχνολογία.

Ένα νέο μεγάλο αυτοκινητικό κεφάλαιο έχει εγκαινιάσει η Τουρκία από τις 14 Μαρτίου του 2023, όταν και ανακοινώθηκαν με κάθε επισημότητα οι τιμές του Togg T10X, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού “Made in Turkey” μοντέλου και προσωπικό project του Προέδρου της χώρας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.

Έκτοτε, το μικρομεσαίο SUV διανύει σπουδαίες μέρες, μιας και σε μόλις λίγους μήνες έχουν παραδοθεί πάνω από 2.000 αυτοκίνητα, σύμφωνα με τον Τούρκο Υπουργό Βιομηχανίας και Τεχνολογίας, Μεχμέτ Φατίχ Κασίρ.

Οι γείτονες, ωστόσο, δεν θα περιοριστούν στο μικρομεσαίο SUV T10X, μιας και μέχρι το 2030 προγραμματίζουν να λανσάρουν ακόμα τέσσερα μοντέλα: Ένα μικρομεσαίο hatchback, ένα B-SUV και ένα συμπαγές MPV.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Gürcan Karakaş togg

Ουτέ εκεί, όμως, φαίνεται ότι θα σταματήσει η Τogg, η οποία έχει στηριχθεί σε τεράστιο βαθμό από τον Ερντογάν, μέσω φοροαπαλλαγών, δανείων με μικρά επιτόκια και παραχώρηση γης.

Σε πρόσφατη συνάντηση που είχε δημοσιογράφος με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Togg, Gürcan Karakaş, στις εγκαταστάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας στο Γκεμλίκ, γνωστοποιήθηκε ότι στην ατζέντα της εταιρείας πέρα από την ηλεκτροκίνηση βρίσκεται και η τεχνολογία κυψελών καυσίμου, δηλαδή στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας μέσω της χρήσης υδρογόνου ως καύσιμο.

Περισσότερες πληροφορίες δεν ανακοινώθηκαν, αλλά όπως προέκυψε από τη συνάντηση, η εξέλιξη ενός αυτοκινήτου υδρογόνου αποτελεί ένα πρότζεκτ που η Togg έχει «κυκλώσει».

Επιπροσθέτως, ο Gürcan Karakaş εξήγησε ότι δεν πιστεύει στις μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) στις οποίες επενδύει συνεχώς η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Αντιθέτως, η Togg έχει αρχίσει να διαθέτει πόρους στην εξέλιξη μπαταριών νικελίου, μαγνησίου, κοβαλτίου (NMC), οι οποίες μολονότι χαρακτηρίζονται για την υψηλή ενεργειακή τους πυκνότητα, έχουν υψηλό κόστος κατασκευής, ένα πρόβλημα που, σύμφωνα με τους διοικούντες της εταιρείας, μπορεί να επιλυθεί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
togg t10x

Υπενθυμίζεται ότι το αμιγώς ηλεκτρικό Togg Τ10Χ διατίθεται, αρχικά, με έναν ηλεκτροκινητήρα και επιλογή ανάμεσα σε δύο μπαταρίες, με χωρητικότητα 52,4 ή 88,5 kWh που του χαρίζουν αυτονομία 314 και 523 χιλιομέτρων αντίστοιχα. Η φόρτιση 10-80% χρειάζεται 28 λεπτά σε ταχυφορτιστές.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ