Το αυτοκίνητο αράχνη περνά στην παραγωγή και κοστίζει 12.500 ευρώ (+video)

Swincar e-Spider 2022 ηλεκτρική γουρούνα ATV αυτοκίνητο αράχνη

Δείχνει ικανό να ξεπεράσει ακόμη και τα πιο δύσκολα εμπόδια που θα βρει στον διάβα του και το ευχάριστο για όλους τους φίλους της περιπέτειας είναι ότι σύντομα θα περάσει στην παραγωγή!

Αναμφίβολα ένας από τους λόγους που έχει κάνει τα SUV τόσο δημοφιλή στο ευρύ κοινό είναι η ικανότητα τους να περάσουν με σχετική ασφάλεια από κακοτράχαλο έδαφος δίνοντας στους ιδιοκτήτες τους το έναυσμα να πραγματοποιήσουν τις δικές τους μικρές ή μεγαλύτερες εκτός δρόμου περιπέτειες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η κατηγορία μάλιστα έχει τόσα πολλά μοντέλα που μπορούν να καλύψουν όλες τις απαιτήσεις και επίπεδα διάθεσης: από απλή διάσχιση χωματόδρομου που δεν μπορεί να γίνει από συμβατικό αυτοκίνητο έως και πέρασμα από σημεία που θα το σκεφτόταν κανείς να...περπατήσει!

Σε αυτό το άνω άκρο της κατηγορίας, που προορίζεται ξεκάθαρα για τους λάτρεις της περιπέτειας, έρχεται τώρα να προστεθεί και μια εκπληκτική επιλογή, πολύ διαφορετική από αυτές που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στην παραγωγή. Η οποία μάλιστα είναι και ιδιαίτερα προσιτή, για τα μέτρα της κατηγορίας και όχι μόνο!

Το αυτοκίνητο αράχνη που μπορείτε να θαυμάσετε στις φωτογραφίες αλλά και τα videos που ακολουθούν ονομάζεται e-Spider και αποτελεί προϊόν έρευνας και παραγωγής της γαλλικής Swincar. Μπορεί να μοιάζει με πρωτότυπο αλλά το αμιγώς ηλεκτρικό e-Spider όχι μόνο παράγεται κανονικά αλλά έχει πάρει και έγκριση από την Ε.Ε. και μπορεί να κυκλοφορήσει κανονικά και σε δημόσιο δρόμο ως όχημα της κατηγορίας L6e, στην οποία ανήκουν τα ελαφριά τετράκυκλα, όπως είναι οι συμβατικές γουρούνες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αλήθεια είναι ότι το e-Spider, που φέρει έναν μικρό ηλεκτρικό κινητήρα σε κάθε τροχό, είναι κάτι μεταξύ ATV και μοτοσικλέτας, ανεβάζοντας την κατηγορία των πρώτων σε νέα ύψη.

Η εξαιρετικές όπως φαίνονται δυνατότητες κίνησης του e-Spider σε κακοτράχαλο έδαφος οφείλονται στο φαινομενικά απλό, αλλά περίπλοκο στην πραγματικότητα σύστημα ανάρτησης του που προφέρει τεράστιες διαδρομές στους τροχούς του.

Ο κάθε τροχός φαίνεται να κινείται ανεξάρτητα αλλά την ίδια στιγμή αυτό το κάνει σε σχέση με τους υπόλοιπους τροχούς της αράχνης της Swincar, ενώ στις στροφές το «αμάξωμα» παίρνει κλίση όπως σε μια μοτοσικλέτα και στις πλαγιές το αυτοκίνητο των Γάλλων καταφέρνει να κρατά τον οδηγό του «όρθιο» με το έδαφος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αρθρωτή ανάρτηση του e-Spider, που διαχειρίζεται το αμάξωμα ως «εκκρεμές» του επιτρέπει να ξεπερνά με χαρακτηριστική ευκολία πάσης φύσεως εμπόδια, σε συνδυασμό με το χαμηλό του βάρος. Μπόνους οι μικροί ηλεκτρικοί κινητήρες οι οποίοι δεν ρυπαίνουν με εκπομπές το περιβάλλον στο οποίο κινείται.

Σύμφωνα με τον κατασκευαστή του e-Spider έχει αυτονομία τεσσάρων ωρών οδήγησης. Η συνολική ισχύς των ηλεκτρικών κινητήρων του φτάνει στους 8 ίππους και η τελική του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 25 χλμ./ώρα για να μπορεί να κινηθεί νόμιμα στο δρόμο. Μπορεί οι επιδόσεις του να ακούγονται χαμηλές, αλλά οι 50 μοίρες προσέγγισης και διαφυγής και η δυνατότητα να κινείται παράλληλα σε πλαγιά με κλίση μεγαλύτερη από 50 μοίρες κάνουν το e-Spider ένα πραγματικό εκτός δρόμου superca...

Η γαλλική εταιρεία παράγει τρεις εκδόσεις της αυτοκίνητης αράχνης της με με μονό ή δύο καθίσματα (ένας πίσω από τον άλλο) και μία έκδοση για άτομα με κινητικά προβλήματα. Οι τιμές του μάλιστα ξεκινούν από τα 12.500 ευρώ για τη βασική έκδοση, που μπορεί να αποτελέσει ένα εξαιρετικό όχημα για εξερεύνηση και στη χώρα μας που θα μπορούσε να έχει εμπορική επιτυχία και ως ενοικιαζόμενο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ