Οι δοκιμές πρόσκρουσης πραγματοποιούνται σε ελεγχόμενο περιβάλλον και με συγκεκριμένες προδιαγραφές, με αρκετούς να επικρίνουν τις εταιρείες ότι δεν βάζουν «δύσκολα» στα μοντέλα τους.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες πραγματοποιούν δοκιμές πρόσκρουσης ακολουθώντας μια συγκεκριμένη και αυστηρή διαδικασία, με αρκετό κόσμο να θεωρεί ότι τα αυτοκίνητα είναι ειδικά σχεδιασμένα για να περνάνε αυτά τα τεστ και τίποτα παραπάνω.
Ένα από τα πιο εφιαλτικά σενάρια ατυχήματος, είναι να πέσετε με το αυτοκίνητό σας από έναν γκρεμό. Προφανώς και πρόκειται για σπάνιο φαινόμενο, αλλά αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν είναι υπαρκτό ή ότι δεν θέλουμε να μάθουμε τι θα συμβεί.
BUY NOW
Αυτή την απορία φάνηκε να έχει και η Chery Automobile που έριξε ένα καινούργιο Exeed Explantix ET από ύψος 32 μέτρων. Για την υλοποίηση αυτού του ιδιαίτερου crash test, η Chery σήκωσε με γερανό το νέο ηλεκτρικό SUV και το άφησε να πέσει κάθετα με το εμπρός μέρος στο έδαφος.
Η συγκεκριμένη δοκιμή πρόσκρουσης είναι μια ακραία αξιολόγηση ασφάλειας και προσομοιώνει την πτώση του αυτοκινήτου από μεγάλο ύψος, βλ. έναν γκρεμό. Με αυτή την πτώση οι άνθρωποι της εταιρείας δοκιμάζουν την δομική αντοχή του αυτοκινήτου και την ικανότητα προστασίας των επιβατών σε αυτές τις ακραίες συνθήκες πρόσκρουσης.
Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε παρόμοιες δοκιμές πρόσκρουσης, μιας και η Volvo έχει πραγματοποιήσει παρόμοια από ύψος 30 μέτρων. Η Chery τώρα ανέβασε τον πήχη στα 32 μέτρα με σκοπό να δείξει την αντοχή των αυτοκινήτων της.
Στο βίντεο που συνοδεύει την είδηση, μπορούμε να δούμε την μεγάλη «ταλαιπωρία» που υπέστη το εμπρός μέρος του μοντέλου. Ωστόσο, η καμπίνα των επιβατών άντεξε την πρόσκρουση με πολύ μικρές ζημιές. Ταυτόχρονα, οι πόρτες άνοιξαν κανονικότατα.
Το Chery Exeed Exlantix ET είναι η ναυαρχίδα της ηλεκτροκίνητης γκάμας SUV που διαθέτει και η προπώλησή της ξεκίνησε τον περασμένο μήνα. Πρόκειται να ένα μοντέλο της μεγάλης κατηγορίας με μήκος 4,96 μέτρα και μεταξόνιο 3 μέτρα, που βασίζεται στην πλατφόρμα E0X για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η τιμή εκκίνησης της γκάμας έχει οριστεί στα 25.500 και διατίθεται σε εκδόσεις με θερμικό κινητήρα βενζίνης σε ρόλο γεννήτριας ή αμιγώς ηλεκτρικές.
Η έκδοση «εκτεταμένης εμβέλειας» έχει ένα ηλεκτρομοτέρ 266 ίππων στον πίσω άξονα και έναν 1.500άρη τούρμπο για την φόρτιση. Οι ηλεκτροκίνητες εκδόσεις έχουν ένα μοτέρ 314 ίππων για τους πίσω τροχούς, με τις τετρακίνητες να προσθέτουν και ένα στον εμπρός άξονα με ισχύ 168 ίππων.