Αυτό είναι το αυτοκίνητο που πρωταγωνιστεί στο ελληνικό βιντεοκλίπ της Eurovision

σάττι βίντεο κλιπ eurovision ford sierra cosworth

Αποκαλύφθηκε χθες το βιντεοκλίπ του τραγουδιού της Eurovision στο οποίο πρωταγωνιστεί ένα αυτοκίνητο που καταξιώθηκε μέσα από το μηχανοκίνητο αθλητισμό της χώρας μας.

Tο τραγούδι «Ζάρι» της Μαρίνας Σάττι θα εκπροσωπήσει τη Ελλάδα στη Eurovision 2024, με το επίσημο βιντεοκλίπ να βρίσκεται ήδη στον «αέρα», έχοντας συγκεντρώσει μέσα σε λίγες ώρες εκατοντάδες χιλιάδες προβολές.

Πρόκειται για ένα ιδιαίτερο βιντεοκλίπ το οποίο γυρίστηκε στα σημαντικότερα σημεία της Αθήνας, όπως η Ακρόπολη, η Πλάκα, το Μοναστηράκι και το Ωδείο Ηρώδου Αττικού, αλλά και το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος.

Ξεχωριστή παρουσία έχει, ωστόσο, και ένα μπλε αυτοκίνητο, σε ρόλο ταξί (σ.σ. πράγματι, τα ταξί της πρωτεύουσας έχουν κίτρινο χρώμα) που το βλέπουμε να κυκλοφορεί στους δρόμους της Αθήνας, αλλά και να…. ξεσαλώνει, κάνοντας drift -μεταξύ άλλων- στον Λυκαβηττό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ζάρι βίντεο κλιπ ford sierra cosworth

Ποιο είναι, όμως, αυτό το μπλε αυτοκίνητο, με τις ιστορικές πινακίδες που αποτελεί αδιαμφισβήτητα έναν από τους πρωταγωνιστές του βιντεοκλίπ του τραγουδιού που θα ερμηνεύσει η Μαρίνα Σάττι στη σκηνή του Μάλμε;

Πρόκειται για ένα Ford Sierra Cosworth που κατασκευάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1990 και, σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, ανήκει σε γνωστό συνεργείο αυτοκινήτων, που ειδικεύεται στις βελτιώσεις αντίστοιχων οχημάτων. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει υποβληθεί σε αναβαθμίσεις που -μεταξύ άλλων- αφορούν στην αύξηση της ισχύος του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην Ελλάδα κυκλοφορούν λίγα γνήσια Ford Sierra Cosworth και το εικονιζόμενο, που εκτελεί χρέη ταξί στο video clip της Μαρίνας Σάττι, είναι ένα από αυτά.

Το Sierra Cosworth ήταν για ένα μοντέλο που γνώρισε τεράστια δημοφιλία στις τάξεις των Ελλήνων petrolheads, και έγραψε τη δική του ιστορία στους αγώνες αυτοκινήτων της χώρες μας.

ζάρι βίντεο κλιπ ford sierra cosworth

Το τετράπορτο Sierra Cosworth στην πρώτη του γενιά του 1988 παρήχθη ως πισωκίνητο με έναν υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο κινητήρα 1.993 κ.εκ. που παρήγαγε 204 ίππους και 270 Νm, ολοκληρώνοντας το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δλ.

Το 1990 το μοντέλο έγινε τετρακίνητο (κατανομή ροπής 34:66 εμπρός/πίσω), με τη Ford να αλλάζει το 80% των μερών του κινητήρα ο οποίος απέδιδε 220 ίππους/290 Nm. Σε επίπεδο επιδόσεων χρειαζόταν 6,9 δλ. για την επιτάχυνση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα, και η τελική ταχύτητα έφτανε τα 240 χλμ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ