Ο φωτογραφικός φακός ενός κατασκόπου εντόπισε το τρίτο μοντέλο της Xiaomi και κατάφερε να τραβήξει μερικά πλάνα. Το νέο crossover που θα είναι EREV, είναι γνωστό με την κωδική ονομασία Ν3.
Λόγω του μεγέθους του και της κατηγορίας που ανήκει, θα ανταγωνιστεί κυρίως τα επίσης κινέζικα Aito M9 και Li Auto L9 SUV της Huawei. Το αυτοκίνητο που εθεάθη φέρει βαρύ καμουφλάζ, ωστόσο κάποια από τα βασικά του χαρακτηριστικά φαίνονται.
Καταρχήν διακρίνεται πάνω στην αριστερή μπροστινή πόρτα η επιγραφή D14, όπως το ίδιο είχε συμβεί και για άλλα οχήματα της εταιρείας. Από τις εικόνες που έχουν διαρρεύσει μέχρι στιγμής, είμαστε σε θέση να διαπιστώσουμε την σχετικά τετράγωνη σιλουέτα με την επίπεδη οροφή του (ίσως για να διευκολύνει τους επιβάτες της τρίτης σειράς καθισμάτων) και τις λεπτές κολώνες Α. Οι ζάντες φαίνεται να αποτελούνται από πέντε ακτίνες, ενώ οι πλαϊνοί καθρέφτες είναι κάπως μικροί για τον όγκο του αμαξώματος.
BUY NOW
Πληροφορίες αναφορικά με τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου, δεν έχουν ανακοινωθεί προς το παρόν. Ενδέχεται να εξοπλίζεται με τετραδιεύθυνση. Πάντως πρόκειται να είναι από τα αποκαλούμενα εκτεταμένης αυτονομίας (Extended Range Electric Vehicle) όπου ένας θερμικός κινητήρας χρησιμοποιείται ως γεννήτρα για τον ηλεκτροκινητήρα ή τους ηλεκτροκινητήρες.
Το σύστημα αυτό είναι συνήθως 400V. Τέτοια μοντέλα έχουν γίνει πρόσφατα, ιδιαίτερα δημοφιλή στην Ασία. Για του λόγου το αληθές, από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο του 2024 η Li Auto πούλησε μόνο στην Κίνα 393.257 αυτοκίνητα και η Aito 351.663. Τα περισσότερα από αυτά είναι εφοδιασμένα με σύστημα EREV.
Υπενθυμίζουμε πως η Xiaomi κατασκεύασε πάνω από 100.000 μονάδες σε 230 μέρες, με τον ετήσιο στόχο να έχει αυξηθεί στις 130.000. Αν και μέχρις ώρας… «μπαίνει μέσα». Θα χρειαστεί αναμφισβήτητα πιο πολύς χρόνος για να αρχίσει να αποκομίζει κέρδη. Το EREV της αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2026.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ