Γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες καταστρέφουν τα πρωτότυπα αυτοκίνητα

bmw rdz a

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι γίνονται όλα τα πρωτότυπα αυτοκίνητα που δοκιμάζονται, πριν την παρουσίαση των οχημάτων παραγωγής; Ίσως σε κάποιο κέντρο ανακύκλωσης και αποσυναρμολόγησης, όπως το περίφημο RDZ.

Το Recycling and Remantling Center του BMW Group, μετρά 30 χρόνια ιστορίας και όπως συνειδητοποιούμε πρόκειται για… πρότυπο του είδους. Ξεκίνησε τη δραστηριότητά του το 1994 στο Lohhof του Μονάχου και εξελίχθηκε σε άκρως σημαντικό μέρος, με υψηλού επιπέδου τεχνογνωσία.

bmw rdz
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφού λοιπόν κυκλοφορήσουν λίγο ή περισσότερο στον δρόμο και την πίστα, όλα τα μοντέλα προπαραγωγής, στο τέλος της ημέρας καταλήγουν σε παρόμοιους χώρους. Θα ήταν εξαιρετικά επίφοβο, όπως αντιλαμβανόμαστε όλοι να συνέβαινε κάτι διαφορετικό. Ούτε να πουληθούν μπορούν, ούτε γενικά να εξακολουθούν να υφίστανται. Και από νομικής πλευράς, δεν υπάρχει τρόπος να συνεχίσουν… τη ζωή τους.

Αποσυναρμολογούνται σχολαστικά και αφαιρούνται όλα τα επιμέρους εξαρτήματα και υλικά, από τα οποία απαρτίζονται. Αποστραγγίζονται επίσης όλα τα υγρά και τα λάδια π.χ. από τα αμορτισέρ, με ειδικά μηχανήματα που έχουν κατασκευαστεί ειδικά για αυτές τις εργασίες. Ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί εκ νέου, όπως ο χαλκός από τις καλωδιώσεις, δεν απορρίπτονται και πηγαίνουν για μεταπώληση. Ιδιαίτερη μεταχείριση έχουν τα μπλοκ των κινητήρων και τα κιβώτια ταχυτήτων.



bmw rdz b

Τα μέταλλα καταλήγουν στα σκραπ και ανακυκλώνονται. Μετατρέπονται σε πρώτες ύλες, κάτι που είναι σημαντικό τόσο από οικολογικής, όσο και οικονομικής άποψης. Εν τω μεταξύ, με την ηλεκτροκίνηση να αποτελεί το μέλλον της αυτοκίνησης, η ανακύκλωση των μπαταριών κρίνεται κάτι περισσότερο από επιβεβλημένη.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ