Λαμία-Τρίκαλα σε 3 ώρες: O αυτοκινητόδρομος που αλλάζει την Κεντρική Ελλάδα -Πότε θα είναι έτοιμος

e65 motorway

Στην τελική ευθεία βρίσκονται πλέον οι εργασίες σε ένα ιδιαίτερα σημαντικό τμήμα του νέου αυτοκινητοδρόμου Ε65 ο οποίος μειώνει σημαντικά τις αποστάσεις.

Μόλις λίγους μήνες απομένουν μέχρι να δοθούν στην κυκλοφορία δύο τμήματα του Ε65, του νέου αυτοκινητοδρόμου-ραχοκοκαλιά της Κεντρικής Ελλάδας, που μειώνει τις αποστάσεις, ενισχύει την οδική ασφάλεια και δίνει αναπτυξιακή ώθηση σε πολλές περιοχές.

Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΣΚΑΙ, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, επισήμανε ότι μέχρι το Πάσχα του 2024, θα είναι έτοιμο τόσο το τμήμα Λαμία-Ξυνιάδα όσο και το Τρίκαλα-Καλαμπάκα.

Με δεδομένο ότι το Ξυνιάδα (31,8 χλμ.)-Τρίκαλα (111,4 χλμ.), δηλαδή ο συνδετικός κρίκος των δύο αυτών τμημάτων, έχει παραδοθεί ήδη σε λειτουργία, από το προσεχές Πάσχα οι οδηγοί θα έχουν στη διάθεσή τους όλο το τμήμα από Λαμιά έως Καλαμπάκα, γεγονός που θα καταστήσει σημαντικά ευκολότερο το ταξίδι τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ε65 αυτοκινητόδρομος

Όσον αφορά την ολοκλήρωση του υπολειπόμενου τμήματος του Ε65, δηλαδή του Καλαμπάκα-Εγνατία, αυτή τοποθετείται σε περίπου ενάμιση χρόνο, σύμφωνα με τον κ. Σταϊκούρα.

Ο αυτοκινητόδρομος Ε65 ή Κεντρικής Ελλάδας, αποτελεί ένα έργο 238 χλμ. που είναι στρατηγικής σημασίας για την ανάπτυξη της χώρας και αφορά στην κατασκευή αυτοκινητοδρόμου από ημικόμβο με Α.Θ.Ε. στο ύψος του Α.Κ. Θερμοπυλών έως τον ανισόπεδο κόμβο με Εγνατία οδό μετά την Οξύνεια (συνολικό μήκος 181 χλμ.), καθώς και στη διαχείριση και συντήρηση του τμήματος της Α.Θ.Ε. από τη Σκάρφεια μέχρι τις Ράχες Φθιώτιδας (συνολικό μήκος 57 χλμ.).

Ο αυτοκινητόδρομος Ε65 διαθέτει την αναγκαία χωρητικότητα ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου 2 λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και διασχίζει τον κάμπο της Φθιώτιδας, την οροσειρά της Όρθρυος, το Θεσσαλικό κάμπο και τον Πηνειό ποταμό περνώντας πλησίον των πόλεων Καρδίτσας, Τρικάλων, Καλαμπάκας μέχρι τους πρόποδες των Αντιχασίων, τον Ίωνα ποταμό και την οροσειρά των Χασίων για να ενωθεί τελικά με την Εγνατία Οδό στο Δρυμό της Πίνδου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συγκαταλέγεται στα σημαντικότερα εθνικά έργα με ιδιαίτερη στρατηγική σημασία για την ανάπτυξη της χώρας και της Περιφέρειας. Κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου σε νέα χάραξη και επί της ουσίας συνδέει την Ανατολική με την Δυτική Ελλάδα.

Ο σχεδιασμός του βασίζεται σε σύγχρονα εθνικά και ευρωπαϊκά πρότυπα, με σεβασμό προς το φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον, στοχεύοντας στην ασφάλεια και άνεση των χρηστών και στην εξασφάλιση της μέγιστης δυνατής εξοικονόμησης χρόνου και καυσίμων.

Με την ολοκλήρωσή του το ταξίδι από Λαμία έως και Εγνατία θα διαρκεί 1 ώρα και 30 λεπτά, αντί των 2 ωρών και 30 λεπτά σήμερα. Το Αθήνα-Τρίκαλα θα διαρκεί κάτω από 3 ώρες και το Αθήνα-Καρδίτσα περίπου 2:30’.

ε65

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ