Ελλάδα: Ασφαλιστική εταιρεία προχώρησε σε μεγάλες αυξήσεις -Για ποιους οδηγούς και αυτοκίνητα ισχύουν
Σε νέες αυξήσεις των ασφαλιστηρίων συμβολαίων προχώρησε μεγάλος ασφαλιστικός όμιλος στην Ελλάδα ανατρέποντας τα μέχρι σήμερα δεδομένα σε ολόκληρη την αγορά.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Carandmotor.gr μεγάλος ασφαλιστικός όμιλος αυξάνει κατά πάνω από 50% και 70% την ασφαλιστική κάλυψη για συγκεκριμένα μοντέλα τα οποία όπως φαίνεται είναι περιζήτητα από τους ληστές.
Επίσης, αυξάνονται τα καθαρά ασφάλιστρα και στους μεγαλύτερους σε ηλικία οδηγούς. Πιο συγκεκριμένα στα νέα ασφαλιστήρια συμβόλαια από τις 21 Φεβρουαρίου 2024 όσο και στις ανανεώσεις με έναρξη από 21 Μαρτίου 2024 ο ασφαλιστικός όμιλος αποφάσισε:
BUY NOW
- Επιβάρυνση 30% στα καθαρά ασφάλιστρα της Αστικής Ευθύνης και των Ζημιών Ιδίου Οχήματος (μικτή) σε οχήματα ιδιοκτητών ηλικίας άνω των 80 ετών.
- Επιβάρυνση 73% στα καθαρά ασφάλιστρα της ολικής κλοπής για οχήματα Fiat 500.
- Επιβάρυνση 57% στα καθαρά ασφάλιστρα της ολικής κλοπής για οχήματα Nissan Qashqai.
Να υπενθυμίσουμε ότι εκτός των παραπάνω οχημάτων που φαίνεται ότι τα προτιμούν οι ληστές αυτοκινήτων της χώρας μας, σχεδόν καμία ασφαλιστική στην Ελλάδα δεν καλύπτει την κλοπή σε smart.
Η κίνηση του ασφαλιστικού ομίλου να αυξήσει τα ασφαλιστήρια συμβόλαια για τους ηλικιωμένους οδηγούς άνω των 80 ετών όπως επίσης και την ασφάλεια κλοπής σε συγκεκριμένα μοντέλα είναι πολύ πιθανό να προκαλέσει την μετακίνηση ιδιοκτητών οχημάτων σε άλλες ασφαλιστικές με πιο χαμηλά τιμολόγια (είναι δεδομένο ότι στο χορό θα ακολουθήσουν βέβαια και άλλες εταιρείες).
Ωστόσο όπως έχει αποκαλύψει το Carandmotor όλες οι ασφαλιστικές έχουν ήδη ετοιμάσει τις αυξήσεις στα ασφαλιστήρια συμβόλαιά τους και είναι θέμα χρόνου να ανακοινωθούν. Με αυτό τον τρόπο οι εταιρείες του κλάδου αναμένεται να περιορίσουν το φαινόμενο των μετακινήσεων από εταιρεία σε εταιρεία καθώς οι τιμές θα είναι παραπλήσιες.
Από την άλλη μεριά βέβαια οι αυξήσεις των τιμών είναι πιθανό να ενισχύσει τις μικρές ασφαλιστικές εταιρείες (ΕΠΥ) οι οποίες έχουν έδρα σε άλλο κράτος της Ευρώπης αλλά μερικές από αυτές έχουν ήδη βαρέσει «κανόνι».
Διαβάστε επίσης: