Πόσο προηγμένη μπορεί να γίνει μια εξάτμιση; Οι Bentley και Akrapovic έχουν την απάντηση, καθώς εξέλιξαν ένα καινούριο σύστημα εξαγωγής που έχει περιορισμένο βάρος και βελτιώνει την απόδοση και τον ήχο της Continental GT Speed.
Το δημιούργημα των μηχανικών της Bentley και των ειδικών της Akrapovic ξεκίνησε από την επιλογή των υλικών: πρόκειται για ένα κράμμα τιτανίου, κατασκευής της Akrapovic, που δεν είναι μόνο χαμηλότερου βάρους και μεγαλύτερης ανθεκτικότητας, αλλά πετυχαίνει και καλύτερη διαχείριση της θερμότητας.
Παράλληλα, η νέα αυτή εξάτμιση βελτιστοποιεί και τη ροή των καυσαερίων. Το αποτέλεσμα, σύμφωνα με τη Bentley, είναι η καλύτερη αναπνοή του κινητήρα, και κατά συνέπεια η βελτιωμένη απόκριση στο γκάζι - δεδομένου ότι ισχυρότερες πιέσεις των καυσαερίων πετυχαίνουν καλύτερη απόδοση του υπερσυμπιεστή.
BUY NOW
Όσο για το βάρος, το νέο αυτό σύστημα εξάτμισης ζυγίζει 7 ολόκληρα κιλά λιγότερα από τη συμβατική εξάτμιση της Continental GT - με αντίστοιχα σημαντικά οφέλη στις επιδόσεις. Τέλος, η βελτίωση του ήχου προκύπτει από την κεντρική ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου της εξάτμισης, που ρυθμίζει τη ροή των καυσαερίων σε καθεμία από τις δύο διπλές απολήξεις και παράγει έναν μπάσο ήχο με τραχιές παρεμβάσεις κατά την αλλαγή ταχύτητας.
Το τιτάνιο και το οβάλ σχήμα των τεσσάρων απολήξεων, με τα ονόματα των Bentley και Akrapovic στο άνω μέρους τους, κάνουν τις ειδικές αυτές εξατμίσεις να ξεχωρίζουν. Με τις εξατμίσεις αυτές, στο πλαίσιο της εξέλιξής τους, η Continental GT πέτυχε το ρεκόρ χρόνου της Ανάβασης του Pikes Peak, στο Colorado των ΗΠΑ.
Αναμφίβολα, βέβαια, το ρόλο του σε αυτό έπαιξε και ο θηριώδης 12κύλινδρος κινητήρας διάταξης W, που αποδίδει 650 ίππους και 900 Nm ροπής - με τον οποίο η βρετανική σπορ λιμουζίνα φτάνει από στάση τα 100 km/h σε 3,5 δευτερόλεπτα, και μέχρι τα 335 km/h τελικής ταχύτητας.
Προς το παρόν δεν έχει γίνει γνωστό πόσο κοστίζουν αυτές οι νέες εξατμίσεις της Akrapovic για τη Bentley Continental GT και, φυσικά, και για την ανοικτή -Convertible- εκδοχή της.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ