Η BMW προσφέρει ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για επαγγελματίες οδηγούς οχημάτων ειδικής προστασίας.
Τα προγράμματα εκπαίδευσης έχουν σχεδιαστεί για επαγγελματίες οδηγούς που θέλουν να βελτιώσουν τις δεξιότητες τους στον χειρισμό οχημάτων ειδικής προστασίας, ώστε να είναι βέλτιστα προετοιμασμένοι για ακραίες καταστάσεις. Ένα από τα πιο φημισμένα κέντρα δοκιμών και ελέγχου για την ασφάλεια των οχημάτων στην Ευρώπη είναι το κέντρο εκπαίδευσης στο Groß Dölln κοντά στο Βερολίνο, το οποίο παρέχει το ιδανικό περιβάλλον.
Το πρώην στρατιωτικό αεροδρόμιο, στο οποίο οι αρχές εκπαιδεύουν επίσης το προσωπικό των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης, μετατράπηκε σε ένα υπερσύγχρονο κέντρο οδήγησης το 2002 και αποτελεί πλέον τον ιδανικό χώρο για θεωρητικά μαθήματα και ασκήσεις οδήγησης οχημάτων ειδικής προστασίας της BMW.
BUY NOW
Το πρόγραμμα Εκπαίδευσης Οδήγησης Οχημάτων Προστασίας της BMW ολοκληρώνεται σε δύο στάδια και απευθύνεται σε επαγγελματίες οδηγούς οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για την ασφάλεια των επιβατών τους. Οι εκπαιδευτές της BMW διδάσκουν τις βασικές αρχές των νόμων της φυσικής κατά την οδήγηση και τις κύριες τεχνικές οδήγησης, καθώς και γνώσεις που σχετίζονται με την τακτική που θα πρέπει να ακολουθήσουν που θα τους βοηθήσουν να πράξουν τα δέοντα με ασφάλεια και αυτοπεποίθηση ακόμα και σε ακραίες καταστάσεις.
Υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτών, μαθαίνουν να δοκιμάζουν και να βελτιώνουν τις οδηγικές τους ικανότητες σε ρεαλιστικά σενάρια εξάσκησης, ακόμη και κάτω από δύσκολες συνθήκες - όπως σε καταστάσεις διαφυγής. Με μέγιστο αριθμό οκτώ συμμετεχόντων ανά ομάδα και δύο επιβάτες ανά όχημα, εξασφαλίζεται μια εντατική και εξατομικευμένη εμπειρία μάθησης.
Η διήμερη βασική εκπαίδευση εστιάζει στις βασικές τεχνικές οδήγησης με οχήματα ειδικής προστασίας. Λόγω της θωράκισής τους και του σχετικού πρόσθετου βάρους, τα οχήματα αυτά έχουν μια συγκεκριμένη οδηγική συμπεριφορά που πρέπει να λαμβάνεται υπόψη κατά τον χειρισμό τους. Η εκπαίδευση της πρώτης ημέρας περιλαμβάνει διάφορες οδηγικές καταστάσεις, όπως πέδηση έκτακτης ανάγκης, ελιγμούς αποφυγής, καθώς και ασκήσεις στο σκοτάδι.
Το πρόγραμμα νυχτερινής εκπαίδευσης περιλαμβάνει ελιγμούς πέδησης και αποφυγής σε μια πίστα σλάλομ, με εναλλαγή μεταξύ φώτων μεγάλης σκάλας, μεσαίας σκάλας και φώτων στάθμευσης. Για να βελτιωθεί η ικανότητα προσανατολισμού και αντίδρασης σε σενάρια απειλής σε μια άγνωστη διαδρομή, οι συμμετέχοντες έρχονται επίσης αντιμέτωποι με εκρήξεις σε έναν δασικό δρόμο που προκαλεί σύγχυση στον οδηγό.
Τη δεύτερη ημέρα, εκτός από τον χειρισμό με υψηλές ταχύτητες και τους ελιγμούς αποφυγής σε στροφές, το πρόγραμμα εκπαίδευσης περιέχει ένα σενάριο πραγματικής απειλής με προσομοίωση επίθεσης στο όχημα. Ο γνωστός και αποτελεσματικός ελιγμός διαφυγής σχήματος J, o οποίος περιλαμβάνει κίνηση του οχήματος με όπισθεν και εν συνεχεία στροφή του οχήματος με ευθεία κίνηση προς τα εμπρός χωρίς απώλεια ταχύτητας, επιτρέπει τη διαφυγή από μια επικίνδυνη κατάσταση προς την αντίθετη κατεύθυνση.
Στη συνέχεια, το 2ο Επίπεδο της Εκπαίδευσης Οδήγησης Οχημάτων Προστασίας της BMW ολοκληρώνει και εμβαθύνει στις δεξιότητες που αποκτήθηκαν στη βασική εκπαίδευση. Το τριήμερο σεμινάριο για προχωρημένους συμμετέχοντες καλύπτει επίσης ακραίες καταστάσεις, όπως ελιγμούς διαφυγής εν μέσω πυρών και ασκήσεις οδήγησης με επαφή οχημάτων.
Τα εφέ εκρήξεων, οι νυχτερινές ενέδρες και τα σενάρια σύγκρουσης με σημαντικές ζημιές στο αμάξωμα δοκιμάζουν επίσης την ψυχική δύναμη των συμμετεχόντων στην εκπαίδευση. Εκπαιδεύονται πώς να ελέγχουν ένα θωρακισμένο όχημα υπό ακραίες συνθήκες κατά τη διάρκεια πραγματοποίησης γύρων με υψηλές ταχύτητες στην πίστα υπό την καθοδήγηση ενός αυτοκινήτου ασφάλειας. Η Εκπαίδευση Οδήγησης Οχημάτων Προστασίας της BMW παρέχει στους επαγγελματίες οδηγούς όλες τις δεξιότητες που χρειάζονται για να ανταποκρίνονται στις υψηλότερες απαιτήσεις ασφαλείας και να προσφέρουν στους επιβάτες τους τη βέλτιστη δυνατή προστασία.
Επίσης παρέχεται εκπαίδευση εκτός δρόμου με την BMW X5 Protection VR6. Οι συμμετέχοντες πρέπει να οδηγήσουν σε επιφάνειες με διάφορες κλίσεις με το θωρακισμένο όχημα, το οποίο είναι περίπου έναν τόνο βαρύτερο από το βασικό μοντέλο λόγω της ειδικής προστασίας, και να το φέρουν πολύ κοντά στο όριο ανατροπής.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ