Για πρώτη φορά εδώ και πάνω από 20 χρόνια, η κορυφαία ποδοσφαιρική διοργάνωση της Ευρώπης δεν θα έχει ως χορηγό μια αυτοκινητοβιομηχανία. Υπάρχει περίπτωση αυτό να αλλάξει;
Η νέα σεζόν του UEFA Champions League ξεκίνησε με μια μεγάλη αλλαγή. Για πρώτη φορά από το ξεκίνημά του δεν υπάρχει ως χορηγός μια αυτοκινητοβιομηχανία, αφού η Nissan μετά από 7 χρόνια αποφάσισε να αποχωρήσει για να επικεντρωθεί στις χορηγίες άλλων διοργανώσεων.
Πριν από τη Nissan, η Ford ήταν ο αποκλειστικός αυτοκινητικός χορηγός του Champions League, ξεκινώντας από την πρώτη σεζόν του, το 1992/1993 και μέχρι και το 2014, όταν και παρέδωσε τα ηνία στην ιαπωνική φίρμα.
BUY NOW
Πλέον, με το κόστος χορηγίας να είναι πολύ υψηλό (λέγεται ότι η Nissan πλήρωνε στην UEFA 55 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο), είναι δύσκολο αυτή τη στιγμή να βρεθεί μια αυτοκινητοβιομηχανία που θα το καλύψει, από τη στιγμή που υπάρχει και το πρόβλημα με την παγκόσμια παραγωγή λόγω της έλλειψης των ημιαγωγών.
Παρόλα αυτά αξίζει να σημειωθεί ότι με σχεδόν 4 δισεκατομμύρια θεατές σε όλο τον κόσμο και 350 εκατομμύρια μόνο στον τελικό (διπλάσιο κοινό ακόμη και από το Super Bowl, τη μεγαλύτερη αθλητική διοργάνωση των Η.Π.Α.), το Champions League συνεχίζει να θεωρείται ένα διαφημιστικό «φιλέτο» έστω και εάν είναι πολύ ακριβό.
Στην ερώτηση του ποια άλλη εταιρεία θα ενδιαφερόταν να αποτελέσει τον νέο αυτοκινητικό χορηγό του Champions League, η απάντηση δεν είναι εύκολη αν και κάποιοι όπως η Toyota, η Audi, η Volkswagen ή η Hyundai, έχουν χορηγίες σε ποδοσφαιρικές ομάδες (η Toyota είναι επίσης χορηγός στους Ολυμπιακούς Αγώνες) και ίσως ενδιαφέρονταν ώστε να χορηγήσουν και το πιο σημαντικό ποδοσφαιρικό γεγονός στον πλανήτη.
Προς το παρόν πάντως, το Champions League συνεχίζει χωρίς κάποιον χορηγό από το χώρο του αυτοκινήτου.
Ακολουθήστε το carandmotor.gr για να μαθαίνετε όλα τα ΝΕΑ για το αυτοκίνητο
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ