
Η μετενσάρκωση του μοντέλου αφορά μία διαφορετική κατηγορία, καθώς είναι ένα ηλεκτρικό crossover με box σχήμα.
Το Spark που γνωρίζαμε, έφτασε στο τέλος του δρόμου το 2022. Να όμως που μετά από τέσσερις γενιές, ο διάδοχος του Matiz δεν θα είναι πια ένα φθηνό, μικρό όχημα πόλης με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Θα είναι λοιπόν ένα 5θυρο SUV με μήκος τεσσάρων μέτρων.

Όμως δεν θα είναι ένα μοντέλο που δημιουργείται από το μηδέν. Ουσιαστικά πρόκειται για rebranding ενός υπάρχοντος μοντέλου, προϊόντος της Baojun, μίας εταιρείας που «γεννήθηκε» από την κοινοπραξία της General Motors με τις κινεζικές SAIC και Guangxi Auto. Αυτή έχει δημιουργήσει δύο ηλεκτρικά SUV, το Yep και το Yep Plus που ξεκίνησε την εμπορική του πορεία πριν από σχεδόν ένα χρόνο και που αποτελεί τη βάση για το νέο Spark.
BUY NOW

Το box σχήμα του έχει διατηρηθεί, έχουν αλλάξει μόνο τα σήματα, με αυτό της Chevrolet να αντικαθιστά εκείνο της Baojun. Ίδια είναι και η τεχνολογία που κρύβουν εντός τους, καθώς το νέο Spark θα παίρνει ώθηση από ηλεκτροκινητήρα 75 kW που κινεί τον μπροστινό άξονα και μια μπαταρία LFP με χωρητικότητα 42 kWh. Σύμφωνα με τον κύκλο CLTC αυτή είναι αρκετή για αυτονομία 400 χιλιομέτρων αλλά για τον πιο ρεαλιστικό WLTP, μετά βίας ξεπερνά τα 300.

Ακόμα δεν είναι ξεκάθαρο σε ποιες αγορές θα κυκλοφορήσει το εν λόγω μοντέλο. Αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία από τη Βραζιλία και το Μεξικό, η παρουσία του στις χώρες της Μέσης Ανατολής πρέπει να θεωρείται δεδομένη ενώ αποτελεί ερωτηματικό αν θα το δούμε και στην Ευρώπη.