Έχουμε δει πολλές λύσεις στην παγκόσμια αυτοκίνηση κι ακόμα περισσότερες όταν μπήκε στο παιχνίδι η μικροκινητικότητα. Αυτή όμως είναι ξεχωριστή.
Πρόκειται για το CT-2 το νέο δημιούργημα της City Transformer, μίας ισραηλινής εταιρείας που έρχεται να αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού. Αν κάτι σας λέει το όνομα, στη Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης πίσω στο 2021, είχε παρουσιάσει την πρωτότυπη εκδοχή του, ως CT-2.
Τώρα δείχνει την τελική μορφή και σκοπεύει σε ενάμιση χρόνο από τώρα αυτό να κατακλύσει τα αστικά τοπία ανά την Ευρώπη. Ποιο θα είναι το μεγάλο ατού του; Το μεταβλητό του πλάτος, που το καθιστά ευέλικτο μέσα στην καρδιά της πόλης!
BUY NOW
Έχει μήκος 2.5 μέτρα, ύψος στα 1.53 ενώ το πλάτος του μπορεί με το πάτημα ενός κουμπιού να επεκταθεί στα 1.3 μέτρα, καθώς οι τροχοί του μετατοπίζονται προς τα έξω. Αυτό βοηθά στη σταθερότητα και αποτρέπει την ανατροπή στις στροφές, ακόμα και με πιο υψηλές ταχύτητες, καθώς μπορεί να φλερτάρει ακόμα και με τα 90 χλμ./ώρα.
Σε αντίθεση με το πρωτότυπο, το οποίο είχε μεγάλη πίσω πόρτα, στο CT-2 αυτή χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πάνω, που περιλαμβάνει και το τζάμι, ανοίγει προς τα πάνω. Το κάτω μέρος, ανοίγει προς τα κάτω δίνοντας πρόσβαση στο εσωτερικό για φόρτωση.
Υπό κανονικές συνθήκες, το CT-2 έχει δύο καθίσματα και πόρτες κι από τις δύο πλευρές. Με τον χώρο φόρτωσης αν αναδιπλωθεί το πίσω κάθισμα, να φτάνει τα 450 λίτρα. Μάλιστα, αν αφαιρεθεί εντελώς το πίσω κάθισμα, αυτός σκαρφαλώνει στα 500 λίτρα!
Στο εσωτερικό συναντάμε μία κεντρική οθόνη με τις βασικές πληροφορίες λειτουργείας του οχήματος αλλά και μία βάση για το κινητό στα δεξιά, για να υπάρχει η δυνατότητα πλοήγησης.
Από το πολυλειτουργικό τιμόνι μπορεί ο οδηγός να χειριστεί το cruise control, το ηχοσύστημα αλλά και τις λειτουργίες συνδεσιμότητας. Τα φώτα και οι υαλοκαθαριστήρες χειρίζονται μέσω παραδοσιακών μοχλών στην κολόνα του τιμονιού.
Όσο για το σύστημα μετάδοσης, έχει ένα περιστροφικό διακόπτη στη δεξιά πλευρά του ταμπλό, όπου ο οδηγός επιλέγει P, N, R, D και B. Αντίστοιχα, στην αριστερή πλευρά υπάρχει το κουμπί που τροποποιεί το πλάτος του CT-2.
Αυτό κινείται από δύο ηλεκτροκινητήρες που είναι τοποθετημένοι στον πίσω άξονα και προσφέρουν έως και 30 PS. Η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 89 χλμ./ώρα στη φαρδιά διάταξη και στα 25 στη στενή.
Όπως συμβαίνει με ένα «πραγματικό» ηλεκτρικό αυτοκίνητο, η ισχύς προέρχεται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Ωστόσο, έχει μόνο τάση 48 βολτ και χωρητικότητα αποθήκευσης 15 kWh. Στον κύκλο μοτοσυκλετών WMTC, η αυτονομία ορίζεται στα 180 χιλιόμετρα αλλά πέφτει στα 120 αν είναι ενεργοποιημένος ο κλιματισμός.
Η μπαταρία ζυγίζει 110 κιλά (ενώ το υπόλοιπο όχημα μόλις 450) ενώ η φόρτιση της πραγματοποιείται και σε οικιακή πρίζα. Σε ισχύ φόρτισης 3,3 kW, θα διαρκέσει 4 ώρες και 30 λεπτά.
Το CT-2 θα κατασκευάζεται επί ιταλικού εδάφους από τη Cecomp, μία εταιρεία με έδρα στο Τορίνο, που ειδικεύεται στην παραγωγή πρωτοτύπων και οχημάτων μικρού μεγέθους και περιορισμένης παραγωγής. Πρέπει να σημειωθεί επίσης πως κατασκευάζει και το Microlino.
Το CT-2 θα κοστίζει περί τις 19.000€ αλλά πρέπει να σημειωθεί πως ακόμα η City Transformer απλά υπόσχεται. Η εταιρεία με βάση στο Τελ Αβίβ, έχει πάρει ήδη χιλιάδες προπαραγγελίες αλλά αναζητά ακόμα επενδυτές για να πατήσει γκάζι στο εγχείρημά της.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ