Εξ αφορμής της 4ης επετείου της, η CUPRA ανακοίνωσε την επικείμενη άφιξη δύο ολοκαίνουριων μοντέλων, αλλά και την είσοδό της στον κόσμο του metaverse.
Στην αποκάλυψη του φιλόδοξου όραμά της για το 2022 προχώρησε η CUPRA με αφορμή τον εορτασμό της 4ης επετείου της. Πρόκειται για το στρατηγικό πλάνο CUPRA2 , που περιλαμβάνει την πρόθεση της εταιρείας για διπλασιασμό των πωλήσεων, του κύκλου εργασιών της και του δικτύου πωλήσεών της.
«Πριν από τέσσερα χρόνια, πολλοί άνθρωποι μας αμφισβήτησαν, αλλά εμείς ποτέ δεν αμφισβητήσαμε τον εαυτό μας. Φέτος, θα αποδείξουμε για άλλη μια φορά πως τίποτα δεν μπορεί να συγκρατήσει την ασταμάτητη παρόρμησή μας», ανακοίνωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της μάρκας, Wayne Griffiths.
BUY NOW
Η CUPRA σκοπεύει επίσης να διπλασιάσει το παγκόσμιο δίκτυο CUPRA Masters και CUPRA City Garages, φέρνοντας με αυτό τον τρόπο τις μοναδικές προτάσεις της πιο κοντά σε περισσότερα μέλη της CUPRA Tribe σε όλο τον κόσμο.
Ο Griffiths αποκάλυψε επίσης ότι η CUPRA θα λανσάρει δύο νέα μοντέλα, εμπλουτίζοντας με αυτό τον τρόπο την υπάρχουσα γκάμα της η οποία απαρτίζεται από τα Leon, Ateca, Born και Formentor.
Αυτή η δέσμευση έρχεται μετά την περσινή ανακοίνωση ότι το CUPRA Tavascan, το δεύτερο 100% ηλεκτροκίνητο όχημα της μάρκας μετά το CUPRA Born, θα έρθει στην αγορά το 2024, ακολουθούμενο από το αστικό ηλεκτρικό όχημα εμπνευσμένο από το UrbanRebel, το 2025.
Μέσα στο τρέχoν έτος, οι συναισθηματικές εμπειρίες της CUPRA θα μεταφερθούν σε έναν εντελώς νέο χώρο καθώς η μάρκα εισέρχεται στο metaverse.
«Το Metahype είναι η ερμηνεία μας για αυτό το νέο σύμπαν. Είναι ένας συνεργατικός χώρος όπου επώνυμες μάρκες, startups και δημιουργοί περιεχομένου μπορούν να φιλοξενήσουν μια μεγάλη ποικιλία εκδηλώσεων και εμπειριών για το κοινό, ώστε να δημιουργήσουν και να μοιραστούν την κουλτούρα τους», πρόσθεσε ο Griffiths. «Με την είσοδο της CUPRA στο metaverse, αποδεικνύουμε για άλλη μια φορά ότι είμαστε μια μάρκα που υπερβαίνει την συμβατική αυτοκινητοβιομηχανία».
Ξεκινώντας με επώνυμες προτάσεις από τον κόσμο της μουσικής και της ψυχαγωγίας, όπως η Primavera Sound και η UBEAT, η CUPRA θα ενώσει τις δυνάμεις της με συνεργάτες από πολλούς τομείς για να εμπνεύσει τη νέα γενιά.
Μιλώντας με την παγκοσμίως αναγνωρισμένη μελλοντολόγο και Chief Metaverse Officer Cathy Hackl, ο Griffiths αποκάλυψε ότι οι συμμετέχοντες σε αυτό το project, θα μπορούν να παρουσιάζουν καλλιτεχνικό υλικό όπως NFT, να προβάλλουν ψηφιακά και φυσικά προϊόντα και να μεταδίδουν stream content.
Το CUPRA θα έχει το δικό του hub εντός της πλατφόρμας – ένα μέρος όπου μπορεί να δημιουργήσει νέες και θεαματικές εμπειρίες για τη CUPRA Tribe σε διαφορετικά σημεία κατά τη διάρκεια του εικονικού ταξιδιού του πελάτη.
«Με τους εικονικούς κόσμους, οι μάρκες έχουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν εντελώς νέες εμπειρίες για τους υπάρχοντες και μελλοντικούς πελάτες τους. Αυτή είναι μια μεγάλη ευκαιρία για την CUPRA να συνεργαστεί με τις κοινότητές της, με καινοτόμους και πραγματικά αυθεντικούς τρόπους μέσω του Metahype», δήλωσε η Hackl.
Η CUPRA παρουσίασε επίσης έναν εντελώς νέο τρόπο αγώνων που παντρεύει τον πραγματικό με τον εικονικό κόσμο: το CUPRA2 Experience.
«Με το πλήρως ηλεκτρικό UrbanRebel, φέρνουμε το CUPRA2 Experience στον κόσμο, μια μοναδική αγωνιστική εμπειρία όπου αυτό που οδηγείτε είναι πραγματικό, αλλά αυτό που βλέπετε είναι εικονικό», εξήγησε ο Antonino Labate, CUPRA Director of Strategy, Business Development & Operations. «Με το CUPRA2Experienceείμαστε έτοιμοι να αναδιοργανώσουμε τις παραδοσιακές μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού».
Πριν από το λασνάρισμα του CUPRA2 Experience, η CUPRA θα δημοπρατήσει το πρώτο NFT του UrbanRebel. Ο υποψήφιος, μάλιστα, θα έχει την ευκαιρία να είναι ένας από τους πρώτους συμμετέχοντες στο CUPRA2 Experience.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ