Όλοι έχουμε δει διάφορες δοκιμασίες αντοχής και δυνατοτήτων από αυτοκίνητα, αλλά το να ρυμουλκήσει ένα Duster τόσο βάρος, δεν το βλέπεις και κάθε μέρα.
Ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου Dacia Duster πρώτης γενιάς είναι λάτρης της περιπέτειας και για αυτό τον λόγο έχει προχωρήσει σε ορισμένες βελτιώσεις για να αυξήσει τις εκτός δρόμου δυνατότητές του. Μάλιστα, τον ερχόμενο Δεκέμβριο σκοπεύει να διασχίσει την Αφρική με το Duster του, ξεκινώντας από το Μαρόκο για να καταλήξει στη Ν. Αφρική.
Το μοτέρ που φωλιάζει κάτω από το καπό του δημοφιλούς 4x4 είναι ο 4κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας των 1,5 λίτρων που αποδίδει 110 ίππους και 240 Nm, και κινεί με περισσή άνεση το Duster των 1,3 τόνων.
BUY NOW
Οι αλλαγές που έχει υποστεί από τον ανήσυχο ιδιοκτήτη του σε σχέση τα εργοστασιακά Duster της εποχής είναι τα παντός εδάφους ελαστικά και η ανάρτηση που αυξάνει ελαφρώς την απόστασή του από το έδαφος.
Για την συγκεκριμένη δοκιμασία, το Duster έκατσε μπροστά από δύο τρακτέρ και τρία τρέιλερ φορτωμένα με τεράστιες αχυρόμπαλες, και δέθηκε για να τα τραβήξει. Την πρώτη φορά, ο οδηγός του Duster δοκίμασε να ρυμουλκήσει τα δύο τρακτέρ με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς. Ακόμα και έτσι όμως, το Dacia Duster κατάφερε να τα τραβήξει, και ας ταλαιπώρησε ελαφρώς τον συμπλέκτη του. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι όλη η δοκιμασία πραγματοποιήθηκε σε χωματόδρομο.
Στην δεύτερη προσπάθεια, πάλι με κίνηση στους εμπρός τροχούς, προστέθηκαν τα τρέιλερ με τις αχυρόμπαλες. Ο οδηγός λέει ότι το συνολικό βάρος ανερχόταν περίπου στους 30 τόνους. Μετά από αυτό, ενεργοποιήθηκε η τετρακίνηση και κλειδώθηκε (Lock) με αποτέλεσμα να καταφέρει να κινηθεί μερικά μέτρα με όλα αυτό το φορτίο.