Dacia – Η επιτυχία των μοντέλων της φίρμας σε όλες τις κατηγορίες

Νew Dacia Duster

Η Dacia είναι ξεκάθαρα μια επιτυχημένη μάρκα μέσα στο Renault Group, με το 76% των πελατών της να προέρχονται από άλλες μάρκες.

Σε ένα ευμετάβλητο περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από πληθωριστικές πιέσεις, τα αυτοκίνητα έχουν γίνει πιο ακριβά. Η Dacia έχει μια ξεκάθαρη απάντηση για τους πελάτες που αναζητούν οικονομικά προσιτά αυτοκίνητα, με αποτελεσματικό mix χαρακτηριστικών, μέσω μιας ολοκληρωμένης γκάμας εκδόσεων που συμπληρώνει η μία την άλλη (για παράδειγμα η «περιπετειώδης» έκδοση Extreme, σε σχέση με την πιο «πολυτελή» Journey, τοποθετούνται στο ίδιο εξοπλιστικό επίπεδο, αλλά εξασφαλίζουν άλλο «χαρακτήρα» στο μοντέλο).

Χάρη στη νέα της εταιρική ταυτότητα που αντικατοπτρίζει τις αξίες της απλότητας, της αυθεντικότητας και της στιβαρότητας, πάντα όμως σε λογική τιμή, η Dacia έχει γίνει μια συναρπαστική ευρωπαϊκή μάρκα, που προσφέρει μία ελκυστική γκάμα μοντέλων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Dacai Jogger

Η πίστη στη μάρκα βρίσκεται στο επίκεντρο του επιχειρηματικού μοντέλου της Dacia, καθώς το 68% των ιδιοκτητών που αλλάζουν το παλιό τους μοντέλο Dacia, αγοράζουν και πάλι ένα καινούργιο Dacia, ενώ το 81% επιλέγει αυτοκίνητο του Renault Group.

Χάρη στην απλότητα της γκάμας των μοντέλων, με το καλύτερο value for money σε κάθε κατηγορία, η Dacia χρησιμοποιεί ένα μείγμα καναλιών λιανικής 80-85% που έχει ως αποτέλεσμα μια προσέγγιση χωρίς, ή με πολύ χαμηλές εκπτώσεις, που οδηγεί σε υψηλές υπολειμματικές αξίες (+10 μονάδες πάνω από το μέσο όρο της αγοράς).

Dacia Spring
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στα μέσα του 2024, η Dacia βρίσκεται στο σωστό δρόμο ώστε να εδραιώσει για 4η συνεχή χρονιά τη θέση της στο βάθρο των λιανικών πωλήσεων στην Ευρώπη, καθώς προσελκύει όλο και περισσότερους πελάτες σε ένα παγκόσμιο πληθωριστικό περιβάλλον.

Η επιτυχία της Dacia αντικατοπτρίζεται και στα μοντέλα της. Μέχρι και τον Απρίλιο του 2024 στην Ευρώπη:

•Το Sandero ήταν το #1 στις πωλήσεις (και ηγέτης της αγοράς για τις λιανικές πωλήσεις οχημάτων από το 2017)

•Το Duster κατείχε την 1η θέση των λιανικών πωλήσεων στην κατηγορία των SUV

•Το Jogger ήταν μεταξύ των 3 πρώτων στις λιανικές πωλήσεις του segment C, και το best-seller στις λιανικές πωλήσεις όχημα στο segment C (εξαιρουμένων των SUV)

•Το Spring κατελάμβανε την 4η θέση των πωλήσεων λιανικής στα ηλεκτρικά μοντέλα (EV), στα segments A+B.

Η προσέγγιση της Dacia οδηγείται από το κλασσικό μοντέλο ανάπτυξης ενός προϊόντος, με βάση το οποίο το κόστος είναι το αποτέλεσμα, σε ένα νέο μοντέλο «design-to-cost», όπου το κόστος γίνεται παράμετρος εξέλιξης ενός αυτοκινήτου.

Η τυπική αξιοποίηση της πλατφόρμας και του άνω μέρους του αμαξώματος είναι το κλειδί για την αύξηση της απόδοσης και της πλήρους αξιοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού, την ώρα που μειώνεται το αρχικό και το μεταβλητό κόστος μέσω της οικονομίας κλίμακας. Ως εκ τούτου, η Dacia θα συνεχίσει να μειώνει το κόστος της για θα επωφεληθεί από τον διπλασιασμό της χρήσης της παγκόσμιας πλατφόρμας CMF-B σε όλες τις μάρκες, η οποία θα φτάσει τα 2 εκατομμύρια μονάδες, έως το 2030. Στο μεταξύ, η Dacia θα διατηρήσει τις δαπάνες για R&D (έρευνα και εξέλιξη των μοντέλων της) κάτω από τον μέσο όρο του Renault Group, χάρη στα υψηλά ποσοστά κοινής χρήσης των μερών μεταξύ των οχημάτων της, από τουλάχιστον 40% έως και μέχρι 80%.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι αποδόσεις και η αποτελεσματικότητα της Dacia καθορίζονται επίσης από:

•το υψηλό ποσοστό εκμετάλλευσης του βιομηχανικού αποτυπώματος, με βάση το οποίο παράγεται ένα νέο αυτοκίνητο κάθε 30 δευτερόλεπτα,

•τα εξαιρετικά ανταγωνιστικά βιομηχανικά οικοσυστήματα στη Ρουμανία, το Μαρόκο και την Τουρκία, όπου εξασφαλίζεται η ισχυρή ενσωμάτωση των τοπικών προμηθευτών.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ